![]() |
Te snel maar ook te traag de boek op...
Citaat:
Wanneer gaan ze die nu eens eindelijk flitsen ? :-P Zo is die vergelijking natuurlijk totaal scheefgetrokken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen overtreding daar dus. |
Citaat:
Lezen is weten. ;-) File is zeker een geldige reden, valt onder artikel 10.1.1° Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een flitspaal kan niet uitmaken of en wanneer een bestuurder een geldige reden heeft om traag te rijden. Daarvoor hebt ge een agent nodig. |
Citaat:
Wat lees je hieronder: Citaat:
|
Ik heb zo'n vaag Leffe- of Duvel-vermoeden in een deel van een kledingstuk vlakbij mijn nek, dat die 500 supertragen door de flikken uit het verkeer gehaald zijn, omdat ze zowel erg traag, als zwalpend rondreden.
Dat aspect van de verkeersonveiligheid trachten in tegenstelling te brengen met overdreven snelheid, is alleen maar mogelijk met behulp van de reeds eer genoemde verslavende maar toch zo lekkere geur- en smaakstoffen. |
Die traagrijders zijn misschien hun tijd ver vooruit! Vorige generaties werden als maar mobieler en gingen zich sneller verplaatsen. Wij zijn de enige generatie die vertraagt.
|
De vraag is natuurlijk, wie beslist wat te traag is ?
Op autowegen is dat 70 km/u. Op andere wegen is er voor zover ik weet geen min. snelheid voorzien. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dit onder de noemer: "de normale gang van andere bestuurders" Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ge moogt er niet op als ge't niet kunt halen; maar als ge 't wel kunt halen, moogt ge toch niet minder, behalve 21.2. Behalve wanneer een lagere snelheid wordt opgelegd door het verkeersbord C43, mag geen enkele bestuurder op een autosnelweg met een lagere snelheid rijden dan 70 km per uur. Hij moet evenwel zijn snelheid regelen overeenkomstig de bepalingen van artikel 10.1. |
Citaat:
Maar goed dat ik artikel 10.1 wel geciteerd heb, anders... zou ik "mensen" misleiden. :-) |
Ik heb net met de rijlessen een hoop wetten gebroken, zie ik. :D
|
Citaat:
rijles= ..."wanneer daar |g| een geldige reden toe is"... |
Citaat:
Ik heb gelukkig geen mensen omver gereden... |
Citaat:
Wacht "incompetentie" valt wslk hieronder: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heb ik toch al geschreven. Auto´s die rijles hebben zijn toch ook van buitenaf gekentekend* (rijschool, een L ofzo) zodus kunnen andere weggebruikers daarmee rekening houden. * geen idee ofdat het nog altijd zo is in Be. (in Belziek weet men nooit) Ik citeer nog het relevante deel vh topic: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be