![]() |
De vlag van Vlaanderen - esthetiek
Ik dacht, de boog moet niet altijd politiek gespannen staan. Daarom eens iets puur subjectief en esthetisch.
![]() Dit is de meest gebruikte vlag van Vlaanderen. Goed, dit ontwerp zal wel officieel zijn, maar ben ik de enige hier die het lelijk vindt? ![]() Dan is er nog de Vlaamse Strijdsvlag, maar die lijkt me net iets te weinig gedetailleerd. Wel beter als die eerste. Ik verkies dan toch mijn varianten: ![]() ![]() Wat is jullie favoriet ontwerp? (voel je vrij om er nog andere ontwerpen te plaatsen) |
Dan vind ik die laatste de beste
|
Citaat:
|
Eerste is de mooiste
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog een hoop achterstallige aanvragen, zoals een aantal wapens van Antwerpen, Limburg en nog iets van Saint-Pol-sur-Mer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze zien er allemaal inderdaad nogal wat onzeker uit :lol: Ligt waarschijnlijk aan die oogskes ;-) |
Citaat:
Er zijn een heel aantal leeuwen die zo kijken. De Spaanse doen dat ook, en de Duitse zijn praktisch dezelfde als de deze. (Uit gemakzucht en uniformiteit ga ik dit ontwerp ook voor de Duitsers gebruiken) |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat er vooral om dat men in het begin geen aandacht schonk aan tong en klauwen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be