![]() |
Zij vinden Breivik 'best ok'
http://www.depers.nl/binnenland/5845...-best-oke.html
Citaat:
|
Citaat:
Gestoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hebben jullie heel de tekst (via het linkje gelezen?), indien je een zwakke maag hebt raad ik het af. Het is eigenlijk wel een aanrader.
|
|
Citaat:
Ook hier op dit forum worden zijn acties goedgekeurd en wordt de schuld zelfs bij die jongeren gelegd. http://forum.politics.be/showthread.php?t=158293 Inderdaad walgelijk, maar het enige lichtpuntje dat ik zie is dat de maskers eindelijk afvallen. Extreem rechts is niet beter dan de moslimterroristen die ze aanklagen. |
Citaat:
Extreem rechtse partijen hebben deze man natuurlijk aangezet tot zijn daden. Daar is hij zelf niet verantwoordelijk voor, maar die boemannen van rechts met hun gezaag dat multiculturaliteit niet goed is Alle mensen van rechtse aanhang op dit forum zijn gewoon terroristen in disguise... |
Citaat:
1- Is dat zo? Waar? 8O 2- Al-Qaeda, zionisten, Het VB/PVV al dat rechts, ze zijn allemaal hetzelfde. Ze willen allemaal een zogezegde 'schone' ras zuivere wereld die niet is besmet door 'de ander', wie die andere ook mogen zijn. Ze hebben dus twee opties: ofwel trekken ze zich terug in begrensde, gesloten utopische gemeenschappen, die ze uiteindelijk ten koste van alles zullen verdedigen of ze beginnen hun kruistochten en proberen de wereld te reinigen door middel van geweld. |
Citaat:
|
Ik zou deze opmerking niet pikken. Schaam u Kodo Kodo. |
Citaat:
Mensen ageren tegen 'islam', omdat die mensen niet meer (opnieuw) willen leven onder 'n dictatoriaal religieus juk! D�*t is de drijfveer van islamcritici, noem ze bashers, om 't even, maar 't heeft niets te maken met dat zogezegde 'schone' ras, die dingen vindt je op stormfront, en daar zijn er zelfs velen die islam als bondgenoot zien om hun gemeenschappelijke jodenhaat. Maar geweld gebruiken is ten allen tijde afkeurenswaardig. Voor zover ik weet heeft de hele internationale gemeenschap dit geweld, deze escalatie veroordeeld. |
namaste,
Door de media boycot van rechts voelen mensen zich verraden en machteloos. Hierdoor ontstaat de neiging om het dan maar zelf te doen, zoals Breivik nu bewijst. Mensen denken van met schrijven jaag je geen moslims weg en niemand luistert naar jou. Teksten doen geen kwaad. Hierom sympathiseren duizenden fans met Breivik. Altijd hoor je dat moslims feest vieren na een islamitische terreur aktie en niemand zeurt hierover, ja moslims mogen dus hun slachters eren en ons zo uitroeien. Wij moeten beschaafd zijn en geweldloosheid nastreven, terwijl moslims totaal geen beschaving kennen. Waar zijn wij mee bezig op deze wereld? Mijn nieuwste boek, koran forbid or rewrite, biedt concrete oplossingen voor vele problemen in de multikul dus lees het en leer eruit. Kijk hoe de media mij totaal doodzwijgen en negeren. Wat willen zij zo bereiken? Gisteren nog weigerde de Delftse Post een interview met mij. Ik vroeg toen van moet ik nu met geweld dreigen en dat redactielid zei van doe maar. Zo zie je wat de media doet en hoe zij het geweld zelf uitlokken. Ik ga klachten indienen nu tegen de mediaboycot van mij in Nederland. Het is schandalig en ik voel mij flink gediscrimineerd. dewanand |
waarom sturen we niet gewoon een paar miljoen moslims naar de Aziatische landen om hun cultuur daar ook wat te diversifiëren voor het beste? Zodat zij ook een glorieuze multiculturele maatschappij kunnen hebben :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet de hele gemeenschap blijkbaar. Los daarvan mag je me Good, J.B of nog beter J.B good noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
En waarom kom je met uw persoonlijk verhaal in deze draad? Start liever uw eigen draadje op. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be