![]() |
Het zit hem in de kleine dingen.
Vergelijk even "vlaamse sites" met "waalse" sites. Zo ziet men direct hoeveel respect men heeft voor een ander zijn taal.
Optie nederlands: Wallonië.be http://www.wallonie.be/nl/citoyens/index.html Optie frans vlaanderen.be http://www.flandre.be/servlet/Satell...ders_site/View Politieke partijen met een optie Nederlands (wallonië) CDH= njet PS=njet MR= site onbereikbaar Ecolo= njet Politieke partijen met een optie Frans (vlaanderen) CD(v)= nee Groen!=nee Spa= nee O-vld= nee Eens kijken naar de "verdeling zaaiende boeman" partijen NV-A= ja. Vlaams Belang!= ja. Wat een verassing. Nu is het wachten op de eerste "belg" of "unitarist"die zegt dat ze geen belang hebben om nederlands op hun site te zeggen. |
Vlaams belang frans??8O
|
Citaat:
Ze profileren zich op het "vreemdelingenprobleem", en vergeten even het "Vlaams". |
Ik heb eigelijk nooit begrepen waarom de Vlaamse partijen zolang BHv niet gesplits is geen kieslijsten indienen in Wallonië.
Ik ben er eerlijk gezegt zeker van dat NV-A daar de kiesdremper nipt zou halen puur door grappemakers,plagerijen,fouten en België haters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ziet dan maar dat de MP klaarstaat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen onafhankelijk doet me ook leven in, buiten enkele schitterend steden, een zéér lelijk land. Vlaanderen moet ook dringend iets minder bekrompen handelen: verleden jaar de opgravingen bezocht aan de Schelde in Ename. Zeer goeie uitleg op zeker zo'n 10 borden.... uitsluitend in het Nederlands. Arm Vlaanderen dacht ik toen. Verleden jaar was ik in Saint-Hubert bij de jachtfeesten. Alles werd daar aangekondigd in 4 talen (Frans, Nederlands, Duits en Engels). Ik vind het triest dat wegens een horde dolgedraaide Brusselse Vlamingenhaters een volledige bevolkingsgroep gehaat wordt door een alsmaar groeiende groep N-VA en VB lemmingen. Ik zou graag fier zijn om in een onafhankelijk Vlaanderen terecht te komen, maar tot nader order boezemt het mij eerder schrik in. |
Citaat:
Vlaams Belang: enkel de introductie-pagina (en dan nog) in het Frans N-VA : de hele website in het Frans |
Citaat:
- De nota Di Rupo boezemt mij ontzettend veel schrik in. Ik wil niet in de CCCP wonen. - Onafhankelijk Vlaanderen... veel voor te zeggen maar ik wil de splitsing uitzitten in het buitenland. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be