Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   metalen logo's maken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158417)

individu 26 juli 2011 17:04

metalen logo's maken

Hallo,

ik waag hier mijn kans aangezien forum.politics.be veel leden heeft, dus ik hoop dat iémand het wel weet... heb al veel gezocht op google (ja ;)) maar heb tot op heden nog niets gevonden.

Wat ik dus zoek: een fabrikant/... die metalen (aluminium) logo's kan snijden. Dus gewoon kleine plaatjes van pak max. 10 op 10 cm, maar in de vorm van het logo zelf (dus geen ronde, vierkante, ... die plaatjes vind je dikwijls online, maar ik wil dus een custom vorm en geen bedrukking).

Iemand een idee waar ik dit kan laten maken? Even voor de duidelijkheid: ik heb er hier géén 100 000 van nodig! Dus geen fabrikanten die dat op enorm grote schaal doen.

Iemand een idee van zo'n bedrijf in België of Nederland?

hurricane 26 juli 2011 17:08

Zoek eens onder 'water jet' en bedrijven in je buurt ?
Ben er zeker van dat die je kunnen verder helpen...

Henri1 26 juli 2011 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5589833)

Torpedo ? ;-)

individu 26 juli 2011 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 5589833)

dank u wel hurricane!! hier heb ik zeker iets aan.

manta 26 juli 2011 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door individu (Bericht 5589818)
Hallo,

ik waag hier mijn kans aangezien forum.politics.be veel leden heeft, dus ik hoop dat iémand het wel weet... heb al veel gezocht op google (ja ;)) maar heb tot op heden nog niets gevonden.

Wat ik dus zoek: een fabrikant/... die metalen (aluminium) logo's kan snijden. Dus gewoon kleine plaatjes van pak max. 10 op 10 cm, maar in de vorm van het logo zelf (dus geen ronde, vierkante, ... die plaatjes vind je dikwijls online, maar ik wil dus een custom vorm en geen bedrukking).

Iemand een idee waar ik dit kan laten maken? Even voor de duidelijkheid: ik heb er hier géén 100 000 van nodig! Dus geen fabrikanten die dat op enorm grote schaal doen.

Ga eens horen op een technische school in je buurt, die maken al eens werkstukken voor mensen (zult wel 't materiaal moeten betalen en eventueel ne nieuwen basketbal kado moeten doen)...

orfeus5412 26 juli 2011 18:07

Citaat:

....

Kijk hier eens naar
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rammas/terzake
vanaf '6:32 Megaso*t.
Mischien ben je daarmee geholpen.

maddox 26 juli 2011 18:18

Citaat:

Hallo,

Zeker, watersnijden laat ik gewoonlijk doen bij Pirmatech in Oud Heverlee.

Verdere praktische informatie een standaard plaat alu van 2m² 2mm dik weegt 11 kg, en gaat ongeveer €100 kosten als particulier.
Ik stel voor dat U bij de hardere soorten gaat kijken, maar geen van de 70XX reeks, die anodiseren niet zo goed.
6082 T6 zou mijn keuze zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be