![]() |
Julia Roberts té fel gefotoshopt
Ze ziet er niet uit als een begijn
dankzij Lancôme's cosmetica-lijn ! Vergeet dat gepoch : 't is boerenbedrog ! Ze is dus te mooi om waar te zijn ... ![]() Romeo, oh Romeo ... ! |
ben ik nu de enige ?
gisteren stond die geshopte foto naast een gewone van ergens op een rode loper ... ik vind die niet geshopte foto's mooier :ss |
Julia Roberts moet wel één van de lelijkste Hollywoodprinsesjes ooit zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
ze staat bij mij nochtans op mijn 'permissie'lijst :-) |
Citaat:
Ne ex collega van mij die fotoshopt zowat al zijn foto's (is daar semi-professioneel mee bezig.) ik doe dat met geen enkele, als het orignineel niet goed is begin ik er ook niet aan te klooien en als het goed is moet er niet aan geklooid worden. Het enige wat ik ooit eens gedaan heb is wat licht toevoegen en wat spelen met het contrast op een foto die s nachts genomen was. verder blijf eraf en hou het naturel. |
Ontelbaar mooiere vrouwen dan die oude doos.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat me blijft verbazen zijn onnatuurlijk brede monden van zogenaamde sexsymbolen.
Bij Angelina Jolie grenst het aan het groteske. |
zou die stoere 'nee, bedankt' zeggers hier wel eens willen zien wanneer ze voor de deur staat ;-)
te oud, ni knap genoeg ... chapeau ze gasten, ik zou dat precies ni gezegd krijgen op die moment :-) kom binnen, drinkte iet ? ist ni te warm, wilde nix uitdoen ? tot daartoe ... |
Citaat:
De meeste van hen horen meer thuis in een hondenkennel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht zelfs dat de omschrijving 'zo'n ouw doos' was :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
al mogen die jongere mij altijd wel van t tegendeel proberen te overtuigen ze , maar dan gaan ze toch goed uit hun pijp mogen komen 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be