![]() |
100 miljoen en we zwijgen erover
Ik cashte in de buurt van 't biljoen
als levenslang fraudekampioen. Maar die fiscusgriffioen steelt 100 miljoen. Ik ga dus maar berooid met pensioen. ![]() Knack |
OK. Hier wordt dus kuis gezwegen.
It's a deal ! |
Citaat:
Citaat:
Geen proces dus. Citaat:
|
'k hoop dat ze die 4 miljard Bef niet gaan opbrassen, helaas het zal wel weer zo uitdraaien.
|
Citaat:
|
Citaat:
De gevangenissen in Belgie zijn niet voor witte dieven bedoeld. Weet je wel hoeveel stemmen dat gaat kosten als het eigen volk daadwerkelijk voor fraude veroordeeld zou gaan worden? Aanpakken van de Vlaamse criminaliteit is electorale zelfmoord. |
Citaat:
op welke manier zal het stemmen kosten van 'niet-rijke' personen (aka jan modaal) als ze 'rijke' mensen (waar het in dit geval over gaat) achter de tralies zouden steken? Velen willen een strengere aanpak van criminaliteit, waaronder ikzelf :) P.S. ik beperk mij hier tot de abstracte begrippen rijk en niet-rijk, om de conversatie wat te vereenvoudigen... P.S. en het feit dat er veel allochtonen in het gevang zitten ligt misschien niet aan het feit dat men geen 'witte' criminelen aanpakt... denk er eens over na... |
Dat is voor die mannen ongetwijfeld maar ne keer door de zuren appel bijten,
|
Citaat:
b) Het feit dat fraudeurs nog eens extreem rijk zijn, is in ons land een extra vrijwaring van gevangenisstraf. Als belastingfraude a la Amerika zou worden aangepakt in Vlaanderen zouden waarschijnlijk tienduizenden mensen achter de tralies verdwijnen. Natuurlijk wil geen establishment partij zijn handen hieraan branden. Buiten de enorme initiele kosten die deze bestrijding met zich mee zou brengen. De oppositie partij in Vlaanderen is de laatste 20 jaar druk met hoofddoekjes , daar komt dus ook geen druk vandaan. Citaat:
Witte criminaliteit zoals belastingfraude en pedoverkrachtingen leiden zelden tot daadwerkelijke veroordelingen. Er zitten in Belgie 600 witte autochtone Vlamingen vast (van de 4,9 miljoen). Maar misschien zijn die andere 4,899.200 allemaal braaf naturlijk... |
Citaat:
Kijk een keer naar een aflevering van F.C. de kampioenen, die werken daar allemaal al 20 jaar in't zwart. Niemand die daar een probleem van maakt. |
Kunnen de hooggeleerden van de linkse kerk mij eens uitleggen a.u.b.: ik dacht dat die heel rijken geen belastingen moesten betalen.
Hoe kunnen ze dan nu een rekening toegestuurd krijgen wegens fraude ? |
Citaat:
In de antifraude-loterij wordt maar 2% van de vennootschappen gecontroleerd. |
Of dat nu links of rechts is weet ik niet.
Het is gewoon wanbeleid. |
Citaat:
Ik mag hopen dat men al merkelijk wakkerder geworden is bij de fiscus,al is het maar door de armlastigheid van de overheid! Kijk,die "ontdoken" belastingen uit een verleden van meer dan een decennium her zijn maar moeilijk meer helemaal te herkonstrueren...want dan moet ook de ganse boekhouding van toendertijd weer eens opgehaald worden,de oude aangiften opnieuw uitgeplozen...en bovendien de toenmalige wetgeving er weer bijgehaald,bovendien moet bij twijfel een massa mensen opgevorderd om te getuigen,en dan nog zullen advokaten ongetwijfeld methodieken toepassen om de boel te doen verjaren etc..... (kijk maar naar het uitermate succesvolle verhaal van "boer Declerck" ,voormalige baas van Beaulieu,en machtiger dan menigeen zich realiseert,tegen de Belgische staat,totnogtoe is het de Staat die aan HEM betaald heeft..... :? ) Die 100 miljoen zijn het beste dat er in zit voor het verleden,hopelijk blijft men bij de fiscus nu wakker voor de toekomst.... O ja...en wanneer gaan ze nu eindelijk iets doen aan die gunstige maatregelen voor "coordinatiecentra" .. niemand gelooft dat nu nog van die "jobs" zeker???? :evil: |
oei oei oei...stoute kapitalisten hebben een paar honderd miljoen verduisterd...dat geeft ons stof tot conversatie op de recepties van de inhuldigingen van het MAS, de Guillemin, het Aaantwaarps justisepalaaas, op de NMBS, Belgacom, VRT,(en nog honderden andere totaal nutteloze en ongelooflijk gepolitiseerde ergo verlieslatende potjesprojecten....)
|
Citaat:
Durven klagen terwijl ze een voorkeursbehandeling krijgen?? Kan jij onderhandelen over je straf wanneer je bezopen of te snel gereden hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be