![]() |
Stierengevechten beschermd als artistieke discipline
Zapatero heeft stierengevechten ondergebracht bij het Ministerie van Cultuur van Spanje.
Zo is het beschermd als erfgoed. Catalonië had stierengevechten verboden. In Canarias zijn er ook geen. Dierenrechten-activisten zullen sip kijken http://www.guardian.co.uk/world/2011...tic-discipline |
Ik zie het wel graag, zo'n stierengevecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon de reden van zijn bestaan. Hij is er speciaal voor gekweekt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gezien en wil ook niet zien, maar volledig akkoord met het behoud
in plaats van verbod, het is een echte artistieke en dappere discipline traceerbaar tot Kreta van duizenden jaren voor Xus, historisch, hoog-cultureel en spectaculair , maar natuurlijk niet stiervriendelijk. In feite zou ik het als veganist afschuwelijk moeten vinden en streng veroordelen, maar hier bots ik dus op een uitzondering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral dat "meer niet" vind ik leuk |
Citaat:
|
De gemiddelde aardbewoner eet 45 kg vlees per jaar.
Dat is natuurlijk geen marteling voor de dieren... aangezien hij ze dood in zijn mond stopt. Dit gaat over honderden miljoenen dieren per jaar. Maar dan wel tegen stierenvechten want wreed, tegenover een paar duizend speciaal gefokte stieren die de kans krijgen een torero te grazen te nemen ipv rechtstreeks naar het slachthuis. |
Citaat:
Of ze de stieren niet doodden in Kreta lijkt me onzeker. Het was in elk geval tauromachie. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
¡ PROU ! |
Toch iets goeds dat Zapatero erdoor krijgt.
|
Citaat:
Dat daar in Spanje, da's gewoon beesten afbeulen tot ze er bij neer vallen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be