Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Is deze site een kweekvijver voor moordenaars als die gekke Noor? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158612)

Egmond Codfried 1 augustus 2011 20:20

Is deze site een kweekvijver voor moordenaars als die gekke Noor?

Kan het dat deze site, net als veel andere bestaat en wordt bekostigd om gekke personen aan te zetten tot haat en misdaden in naam van de bevrijding van Europa van buitenlanders? Ik ben al lang geleden gestopt sommige draden te lezen, vanwege de haatvolle toon. Hoe is het mogelijk dat zoiets in een beschaafd land ongestraft kan, als de Staat er niet zelf achter staat? Overigens heb ik nog niet gehoord waarom in deze tijden van veiligheid, de Noorse politie er 90 minuten over deed om te verschijnen op de plek van de massamoord.

Dixie 1 augustus 2011 20:31

neen enkel een kweekvijver voor diegene die alles in't zwart zien...

Nynorsk 1 augustus 2011 20:32

't is allemaal één complot.

Demper 1 augustus 2011 21:31

Gelukkig zijn ze van plan om deze site een rechtszaak aan te spannen opdat het racisme in deze wrede extreem-rechtse wereld zal verdwijnen.

Apocalyps 1 augustus 2011 22:16

Snerror 2 augustus 2011 09:29

Hier nog zo'n kweekvijver; graag eens doorlezen en dan vergelijken met politics.be.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html

Er worden veel ergere dingen getolereerd in dit land, je zal dan merken dat dit forum best wel meevalt.

roger verhiest 2 augustus 2011 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5603449)
Hier nog zo'n kweekvijver; graag eens doorlezen en dan vergelijken met politics.be.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html

Er worden veel ergere dingen getolereerd in dit land, je zal dan merken dat dit forum best wel meevalt.

O, in principe is er niets tegen het op de wijze van schriftgeleerden interpreteren van "heilige teksten". een slimme moslim-schriftgeleerde merkte' reeds 500 jaar na het verschijnen van Mohammed op dat er minstens 5 verschillende versies van de Koran bestaan. De verwarring over "het ware geloof" is zeer groot. Tijdens de eerste kruistocht werden er in eerste instantie in europa door de kruisvaarders een paar joodse vestigingen vernietigt,
Kwestie om wat oefening in het doden van "ongelovigen" te hebben.

Van zodra een religie zich wat wereldlijke macht toemeet begint de jacht op "ketters". De meeste slachtoffers zijn overigens altijd de "geloofsgenoten"
katholieken tegen protestanten en orthodoksen - Sjieten tegen soennieten
(wahabieten, alewieten enz..)

Overigens ook het strijdbare atheïsme voerde een onsuccesvolle oorlog tegen
andersdenkenden.

Het is opvallend dat de "religie van natuurvolkeren" eigenlijk een prototype is
van de religieuze praktijken die tegenwoordig in alle "ontwikkelde" religies nog steeds voorkomen. voorvaderaanbidding = heiligenaanbidding
mariadevotie = aanbidding van "moeder aarde" waaruit alle leven ontstaat inclusief de continuïteit ervan.

In feite hebben alle elkaar bestrijdende godsdienten veel gemeenschappelijke kenmerken.

eno2 2 augustus 2011 10:12

Citaat:

Is deze site een kweekvijver voor moordenaars als die gekke Noor?
even gek als al dat sympathiserend gedaas en wild geraas over Breivik

Egmond Codfried 14 augustus 2011 15:29

te beginnen met de mensen op mijn negeerlijst...

ahuramazda 14 augustus 2011 17:53

De mensen zijn hier gewoon zuinig met complimenten. En soms niet onterecht! :cheer:

Zapatista 14 augustus 2011 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5627666)
te beginnen met de mensen op mijn negeerlijst...

Ik denk niet dat uw negeerlijst een objectieve en absolute verzameling van geestelijk labiele extremisten is. Eveneens denk ik ook niet dat u te beslissen heeft over zulke dingen.

Overigens ontdekte ik net iets dat u misschien kan interesseren.

To the Egmond-mobile!

Rudy 14 augustus 2011 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 5602920)
Kan het dat deze site, net als veel andere bestaat en wordt bekostigd om gekke personen aan te zetten tot haat en misdaden in naam van de bevrijding van Europa van buitenlanders? Ik ben al lang geleden gestopt sommige draden te lezen, vanwege de haatvolle toon. Hoe is het mogelijk dat zoiets in een beschaafd land ongestraft kan, als de Staat er niet zelf achter staat? Overigens heb ik nog niet gehoord waarom in deze tijden van veiligheid, de Noorse politie er 90 minuten over deed om te verschijnen op de plek van de massamoord.

Is dit een suggestie naar de moderatie toe, of eerder een vraag ?

Moslim! 16 augustus 2011 16:41

Citaat:

Waarom is een niet islamitische terrorist een gek?
Een een islamitische terrorist altijd een goede moslim?

http://forum.politics.be/showthread....41#post5607841 zie reactie nr 1. En je weet genoeg.

Dixie 16 augustus 2011 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! (Bericht 5631629)
Waarom is een niet islamitische terrorist een gek?
Een een islamitische terrorist altijd een goede moslim?

http://forum.politics.be/showthread....41#post5607841 zie reactie nr 1. En je weet genoeg.

Een een islamitische terrorist is zowel gek als een goede moslim...

Xenophon 16 augustus 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5631633)

Kortom, een gekke moslim.

Rudy 16 augustus 2011 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5631636)
Kortom, een gekke moslim.

Van u verwacht ik geen dergelijke reactie. Ooit al eens een gekke Outlaw gezien ?

giserke 16 augustus 2011 17:02

:cheer: kweekvijvers :cheer:

Rudy 16 augustus 2011 17:46

Beste moderatie. Het wordt tijd dat je eens grote kuis houdt in deze rubriek. Dit wordt erger dan de rubriek koeien en kalveren. Zinlozer zelfs.

Alboreto 16 augustus 2011 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 5631633)

En een extreem rechtse terrorist zowel gek als een goede extreem rechtse?

Ratatosk 16 augustus 2011 19:38

Citaat:

Eerlijk gezegd, als ik uw draden lees dan heb ik soms de neiging om een Breivikske te doen op gangsta-nigga's.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be