![]() |
Is deze site een kweekvijver voor moordenaars als die gekke Noor?
Kan het dat deze site, net als veel andere bestaat en wordt bekostigd om gekke personen aan te zetten tot haat en misdaden in naam van de bevrijding van Europa van buitenlanders? Ik ben al lang geleden gestopt sommige draden te lezen, vanwege de haatvolle toon. Hoe is het mogelijk dat zoiets in een beschaafd land ongestraft kan, als de Staat er niet zelf achter staat? Overigens heb ik nog niet gehoord waarom in deze tijden van veiligheid, de Noorse politie er 90 minuten over deed om te verschijnen op de plek van de massamoord.
|
neen enkel een kweekvijver voor diegene die alles in't zwart zien...
|
't is allemaal één complot.
|
Gelukkig zijn ze van plan om deze site een rechtszaak aan te spannen opdat het racisme in deze wrede extreem-rechtse wereld zal verdwijnen.
|
![]() |
Hier nog zo'n kweekvijver; graag eens doorlezen en dan vergelijken met politics.be.
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel2.html Er worden veel ergere dingen getolereerd in dit land, je zal dan merken dat dit forum best wel meevalt. |
Citaat:
Kwestie om wat oefening in het doden van "ongelovigen" te hebben. Van zodra een religie zich wat wereldlijke macht toemeet begint de jacht op "ketters". De meeste slachtoffers zijn overigens altijd de "geloofsgenoten" katholieken tegen protestanten en orthodoksen - Sjieten tegen soennieten (wahabieten, alewieten enz..) Overigens ook het strijdbare atheïsme voerde een onsuccesvolle oorlog tegen andersdenkenden. Het is opvallend dat de "religie van natuurvolkeren" eigenlijk een prototype is van de religieuze praktijken die tegenwoordig in alle "ontwikkelde" religies nog steeds voorkomen. voorvaderaanbidding = heiligenaanbidding mariadevotie = aanbidding van "moeder aarde" waaruit alle leven ontstaat inclusief de continuïteit ervan. In feite hebben alle elkaar bestrijdende godsdienten veel gemeenschappelijke kenmerken. |
Citaat:
|
te beginnen met de mensen op mijn negeerlijst...
|
De mensen zijn hier gewoon zuinig met complimenten. En soms niet onterecht! :cheer:
|
Citaat:
Overigens ontdekte ik net iets dat u misschien kan interesseren. ![]() To the Egmond-mobile! |
Citaat:
|
Citaat:
Een een islamitische terrorist altijd een goede moslim? http://forum.politics.be/showthread....41#post5607841 zie reactie nr 1. En je weet genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: kweekvijvers :cheer:
|
Beste moderatie. Het wordt tijd dat je eens grote kuis houdt in deze rubriek. Dit wordt erger dan de rubriek koeien en kalveren. Zinlozer zelfs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be