Herr Flick |
2 augustus 2011 10:46 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
(Bericht 5603555)
Als ik het goed begrepen heb, zijn er meer problemen als gepasseerd zijt, dan er voor. zovan: 1 probleem opgelost, 4 anderen in de plaats. :lol:
|
Nee zo werk ik niet, dan heb ik teveel miserie en dan kan ik mij niet met andere dingen bezig houden, ... Wat ge wel kunt voorhebben natuurlijk een of andere kettingreactie, vooral als ge niet nadenkt over wat ge gaat doen, eigenlijk moet ge uw ganse systeem door en door kennen en dat is in niet alle omgevingen even gemakkelijk.
Users moeten ook leren luisteren, als ge zegt dat ze met hun fikken van die kabels moeten blijven en dat ze dan komen zagen dat hun wifi spullen niet werken blijkt dat ze die kabel dus uitgetrokken hebben, dan is dat niet mijn schuld he. (ge kunt nu eenmaal niet alles achter slot en grendel of 3 meter boven de grond plaatsen... )
80 % van de problemen zijn user related, dat is niet om mijn eigen goed te spreken dat is gewoon de bittere realiteit...
90 % van de problemen zijn bovendien op te lossen door gewoon te herstarten, ... (qebruikers weigeren desondanks hardnekkig dat toch te doen ... (en IT managers hebben er een hekel aan omdat dan hun uptime reports slecht scoren...)) en slechts 10 % zijn echt harde noten om te kraken... (dat zijn de plezante dingeskes... )
Meestal probeer ik echter om het zodanig te fixen dat ik er vanzeleven niet meer naar moet omkijken. Met een auditje dat ik onlangs nog gedaan heb had ik echter de indruk dat mijn voorganger, net het omgekeerde had gedaan, een zekeren afhankelijkheid en nood creeeren zeker ?
|