![]() |
Heteroparade
http://nos.nl/artikel/261712-sao-pau...ero-pride.html
Weldra is er in Sao Polo misschien een heteroparade. Wat denken jullie hiervan? |
Citaat:
Ik begrijp alleen niet welk signaat men wil geven. |
A ditadura gay
![]() ![]() ![]() Zijn er hetero's die worden gedood in Brazilië, en vooral in São Paulo, vanwege hun seksuele geaardheid? Zijn er heteroseksuelen die niet beschikken over hun rechten? Zijn er heteroseksuelen die worden vernederd wegens hun seksuele geaardheid in scholen?.... |
Citaat:
|
Zolang er maar minuscule lingerie bij vrouwen valt te zien, zijn die Brazilianen precies content.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijnheer Apolinario vindt elke vorm van agressie dus wel oké tegen homo's die zich "niet normaal gedragen"... Wat dat "normaal gedragen" precies zou moeten inhouden, daar hebben we het raden naar. :? Wat ik hiervan denk? Verbieden! Dit evenement is er louter op gericht om holebi's in een negatief daglicht te stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind al die parades om eerlijk te zijn maar niks (behalve de carnavalstoet).
Ik ken verschillende homokoppels maar geen van allen voelen zich geroepen om zich te gaan uit met een pluim in hun achterwerk tijdens de gay parade. Die gasten doen gewoon normaal. Zo'n heteroparade is dan voor mij ook even ridicuul als zo'n gay parade. Zijn er trouwens ook lesboparades? daar heb ik precies nog niks van gehoord. |
Citaat:
|
Citaat:
Welk probleem kan iemand daar nu mee hebben? |
Citaat:
Zie je wel dat je nuttig kan zijn in de maatschappij? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be