![]() |
Geeuw ... laat ons slapen !
Politieke pauze wordt verlengd
Tja, dat heb je dan als je 5% loon riskeert te moeten inleveren, nietwaar. De motivatie is ineens ook weg. Leve de cumuls ! |
midden augustus...
Hij heeft het jaar niet vermeld |
gaap.
ik denk niet dat de regering in Griekenland, Ierland, Spanje, Italië of Portugal zo lang op vakantie gaan. Is dit een strategie om de markten in slaap te sussen? Let op: het zal niet werken. |
Citaat:
Proper. |
uitstel, uitstel, uitstel,....... en dan niks
|
Citaat:
Als we wakker worden, zal weer eens een cruciaal onderdeel van onze economie aan Frankrijk verpatst blijken te zijn, zoiets vermoed ik... We zullen nog kunnen onderhandelen, maar met een strop om de hals zoals in de 16de eeuw daar in Gent... |
Citaat:
De Latijnse hangmat mentaliteit beheerst ook de politieke leiders. |
Citaat:
Of dacht jij ECHT dat onze politici de crisis als een PROBLEEM zien? Ze kunnen er hun hachje mee redden! Hopen ze. De heer K. Kodo zegt alvast: me' alle Chineze, mor nie met den deze! |
Citaat:
|
En de koning was nochthans zo boos op 21 juli??? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De schaamte nabij.
|
![]() Waar blijven de baard protestanten nu? Of was dat protest enkel nodig om de N-VA uit de onderhandelingen te krijgen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vernam dat N-VA kompstukken hun hoofdhaar zullen afscheren zo lang ze niet meer mee "mogen" onderhandelen. Maar dat voorstel is afgeschoten omdat ze wel "mogen" maar niet "willen" en dat is een verschil - ook qua "vakantie". |
Citaat:
Maar... waar blijven de baard protestanten? 8O :-D |
Geeuw ... laat ons slapen !
Citaat:
|
Ik hoop echt dat de financiële markten België eens in het vizier krijgen. Ik hoop dit van harte. Ik wil een ratingverlaging naar Grieks model.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be