Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Geeuw ... laat ons slapen ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158757)

Descartes Jr 6 augustus 2011 06:13

Geeuw ... laat ons slapen !

Politieke pauze wordt verlengd

Tja, dat heb je dan als je 5% loon riskeert te moeten inleveren, nietwaar. De motivatie is ineens ook weg. Leve de cumuls !

born2bewild 6 augustus 2011 08:26

midden augustus...
Hij heeft het jaar niet vermeld

Hollander 6 augustus 2011 09:10

gaap.

ik denk niet dat de regering in Griekenland, Ierland, Spanje, Italië of Portugal zo lang op vakantie gaan. Is dit een strategie om de markten in slaap te sussen?

Let op: het zal niet werken.

stuyckp 6 augustus 2011 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 5610437)

Tja, dat heb je dan als je 5% loon riskeert te moeten inleveren, nietwaar. De motivatie is ineens ook weg. Leve de cumuls !

Door de onrust op de financiële markten zal de regering in lopende zaken echter al beginnen met de opmaak van de begroting 2012. Dat zal gebeuren in overleg met de formateur en de onderhandelende partijen

Proper.

tschoon verdiep 6 augustus 2011 09:17

uitstel, uitstel, uitstel,....... en dan niks

Kodo Kodo 6 augustus 2011 09:31

Citaat:

En voor Francofonië is dit een zéér lucratieve vakantie. Bovendien hebben ze nu een week langer de tijd om van alles achter de schermen overeen te komen, of beter gezegd: te bedisselen.

Als we wakker worden, zal weer eens een cruciaal onderdeel van onze economie aan Frankrijk verpatst blijken te zijn, zoiets vermoed ik... We zullen nog kunnen onderhandelen, maar met een strop om de hals zoals in de 16de eeuw daar in Gent...

Roderik 6 augustus 2011 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep (Bericht 5610509)

Liever lui dan moe.
De Latijnse hangmat mentaliteit beheerst ook de politieke leiders.

Kodo Kodo 6 augustus 2011 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5610502)
gaap.

ik denk niet dat de regering in Griekenland, Ierland, Spanje, Italië of Portugal zo lang op vakantie gaan. Is dit een strategie om de markten in slaap te sussen?

Let op: het zal niet werken.

Als de euro crasht voordat de vakantie uit is, zullen ze een noodregering met volmachten kunnen invoeren, en hoeven de huidige, onmogelijk gebleken, onderhandelingen niet meer door te gaan. Dan is België gered.

Of dacht jij ECHT dat onze politici de crisis als een PROBLEEM zien? Ze kunnen er hun hachje mee redden!

Hopen ze. De heer K. Kodo zegt alvast: me' alle Chineze, mor nie met den deze!

Kodo Kodo 6 augustus 2011 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roderik (Bericht 5610519)
Liever lui dan moe.
De Latijnse hangmat mentaliteit beheerst ook de politieke leiders.

Als we dat geloven, en niet beseffen dat ze in soortgelijke omstandigheden al altijd het hardst gewerkt hebben, namelijk achter de schermen, dan kunnen we inderdaad geeuwen en gaan slapen. En dat iedere dag handenvol geld kost, zijn we toch al gewend. Maar we zullen raar opkijken als we wakker worden, vrees ik.

Stef Leeuwenhart 6 augustus 2011 09:40

En de koning was nochthans zo boos op 21 juli??? :lol:

Descartes Jr 6 augustus 2011 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep (Bericht 5610509)

toch wel, dat even voor de camera's komen vertellen. Proper gewassen, netjes gekamd, met stralende glimlach en Zwarte-Pieten-uitdelend ....

Roderik 6 augustus 2011 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 5610530)
toch wel, dat even voor de camera's komen vertellen. Proper gewassen, netjes gekamd, met stralende glimlach en Zwarte-Pieten-uitdelend ....

Het was Albert's laatste kunstje.

Roderik 6 augustus 2011 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5610476)
midden augustus...

Overzomeren of overjaren:roll:

Frost 6 augustus 2011 13:06

De schaamte nabij.

freelancer 6 augustus 2011 14:36

Waar blijven de baard protestanten nu?

Of was dat protest enkel nodig om de N-VA uit de onderhandelingen te krijgen?

donzigschaap 6 augustus 2011 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 5610476)
midden augustus...

:D

roger verhiest 6 augustus 2011 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5610893)

Waar blijven de baard protestanten nu?

Of was dat protest enkel nodig om de N-VA uit de onderhandelingen te krijgen?

Ik vernam dat N-VA kompstukken hun hoofdhaar zullen afscheren zo lang ze niet meer mee "mogen" onderhandelen. Maar dat voorstel is afgeschoten omdat ze wel "mogen" maar niet "willen" en dat is een verschil - ook qua "vakantie".

freelancer 6 augustus 2011 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 5610906)
Ik vernam dat N-VA kompstukken hun hoofdhaar zullen afscheren zo lang ze niet meer mee "mogen" onderhandelen. Maar dat voorstel is afgeschoten omdat ze wel "mogen" maar niet "willen" en dat is een verschil - ook qua "vakantie".

Kan allemaal wel zijn...
Maar... waar blijven de baard protestanten? 8O :-D

cheverrant 6 augustus 2011 15:01

Geeuw ... laat ons slapen !

Citaat:

Ik vrees dat het slapen en het geeuwen nou precies dat zijn wat ons de das omdoet. Neen ?

Max van Dietschland 6 augustus 2011 18:15

Ik hoop echt dat de financiële markten België eens in het vizier krijgen. Ik hoop dit van harte. Ik wil een ratingverlaging naar Grieks model.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be