![]() |
Rowan Atkinson verlaat ziekenhuis
vr 05 aug 2011, 23:15
Rowan Atkinson verlaat ziekenhuis van onze redactie AMSTERDAM - Het gaat weer stukken beter met Rowan 'Mr Bean' Atkinson. Hij is ontslagen uit het ziekenhuis. ![]() Dit weet The Guardian te melden. Rowan werd donderdag met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht nadat hij met zijn peperdure McLaren F1 van de weg raakte en tegen een een verkeerdsbord tot stilstand kwam. Zijn bolide vloog daarna in brand. In het ziekenhuis bleek dat 'Mr Bean' slechts gewond raakte aan zijn schouder. Een woordvoerder laat weten dat er nog wordt onderzocht hoe het ongeluk precies heeft kunnen gebeuren. http://www.telegraaf.nl/prive/103168...__.html?p=25,2 :-) Gelukkig maar, als het zo goed is afgelopen hebben de zusters en artsen vast toch een leuke tijd gehad tijdens die onderzoeken. Gekke gezichten trekken zit erin bij Rowan, net zoals bij v Duin, die hebben nu eenmaal zo een mimiek Ik had vast mijn lach niet kunnen inhouden. Maar miss kan Mr Bean toch maar beter in zijn beroemde Mini blijven rondkarren, het is veiliger, op-en-top Brits.:lol: |
naar het schijnt is dat privé een zeer saai iemand. zoals nog wat komieken. zet ze op een podium en ze zijn niet te houden, maar daarnaast.....
|
Het is ook niet de eerste keer dat hij zo'n peperduur karretje aan diggelen rijdt...
|
Hij weet wat goeie auto's zijn ;).
|
Het zag er een wel ferme bak uit. Nu niet meer natuurlijk.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...car-crash.html |
Citaat:
En de Britten staan bekend voor hun droge humor, dus een dagje bij Rowan thuis... ik denk echt in een deuk te liggen....:lol::lol: |
Citaat:
|
George Harrison was ook zo'n rare freak Hare Krishna, Hari Rama.
Op het moment dat hij in een auto zat veranderde hij in een beest. Yoko Ono is keer boos uitgestapt. ![]() |
Trouwens 2de keer al dat die een McLaren F1 in de prak rijdt.
|
Citaat:
|
Citaat:
De humor van Mr. Bean is veel universeler, er wordt haast niet gesproken, en is ook minder leeftijdsgebonden. Dus zo raar is het niet. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be