![]() |
Kebab-oorlog in Noord-Italië
In een bolwerk van de Lega-Nord
krijg je geen kebab meer op je bord. Geen Chinese kost noch Zwitserse worst, maar pasta tot je Italiaan wordt ! ![]() Chiudi quella cazzo di bucca e mangia questo piatto, stupido ! |
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dt-regels |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is gewoon dichterlijke vrijheid zoals in dat liedje van Eva De Rovere 'Fantastich'.
|
Om eerlijk te zijn vind ik kebab en pita uiterst interessante gerechten, en ook een soort bewijs tegen één wereld(multi)cultuur. Haast elk land heeft wel zijn eigen kebabgewoonten en smaken, omdat het door de verkopers wordt aangepast aan de lokale smaak.
Dit artikel beschrijft een heel aantal lokale gewoontes. |
Citaat:
fantastig toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die burgemeester weet niet wat hij mist.
|
Citaat:
|
Belachelijk van die burgervader. Zoiets zie ik in ons "bekrompen" Vlaanderen toch niet gebeuren. Zelf eet ik die rommel wel niet meer. Er zijn maar weinig pittazaken waar de zaken zo goed draaien dat dat "vlees" snel genoeg naar mijn goesting de deur uit vliegt. Mijn maag kan niet tegen al te rot vlees. Telkens ik pitta at vroeger van verschillende zaken had ik last van vieze winderigheid. Slechts één zaak in de Overpoort in Gent was te eten.
|
Citaat:
Trouwens, de lekkerste pita in Vlaanderen, verkopen ze in Zelzate. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Iklust veeel , dus kebap = :thumbsup:
|
Goed initiatief van die man... :thumbsup:
Hadden ze hier ook al moeten doen. Kwaliteit bieden ze niet en er is een geweldige wildgroei van dat soort zaken. |
Citaat:
(maw: eten die hap :cheer:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be