Nierika |
7 augustus 2011 18:32 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324
(Bericht 5612929)
Het doel heiligt de middelen. Is toch ook zo in linkse middens? (Grote zuiveringen van Stalin en Mao? Het verzet hier destijds. Op een dode meer of minder kwam het niet.)
|
Het is nog niet écht een antwoord, maar wat mij betreft is het duidelijk genoeg, gezien je verwijzing naar "grote zuiveringen".
Citaat:
(Bericht 5612929)
Dat vermoed ik ook. Een ideale wereld bestaat helaas niet.
|
In een ideale wereld nemen we die 600 miljoen blanken uit Amerika en Oceanië terug. En in een ideale wereld was het conflict in het Midden-Oosten allang opgelost. Helaas zijn er belangengroepen in het spel die dat niet graag hebben.
Citaat:
(Bericht 5612929)
Ik zie mezelf niet echt als rechts. Zionisten zijn de dragers van de vreselijkste (rechtse) ziekte sinds het ontstaan van de mensheid: het Kapitalisme.
|
Je bent nog héél jong, dat herken je aan dergelijke simplismen. Maar je hebt gelijk, het is allemaal de schuld van de joden.
Citaat:
(Bericht 5612929)
Het Rechtse klootjesvolk (type Dewinter, Wilders) heeft de oude normen en waarden (volksheid, cultuur, respect) al lang over boord gegooid. In plaats van andere culturen af te breken, en ze als inferieur af te doen, zou men beter investeren in een goede cultuurbeleving.
|
Gelukkig hebben ze dat gedaan. Wat zou er nog overschieten van onze open en tolerante samenleving? Cultuur en afkomstbewustzijn is nodig voor eigenwaarde, net zo ver het niet botst met onze huidige normen en waarden. Ik denk bijvoorbeeld aan homorechten (en daar breek jij vast ook een lans voor).
Citaat:
(Bericht 5612929)
In plaats van kant te kiezen van cultuur-steriele zionisten, zou men de kant moeten kiezen van diegenen die tevergeefs de strijd aan gaan voor het behoud van volk, grond, cultuur en identiteit.
|
Ook als dat evolutie tegen houdt?
Tja, misschien moeten ze de Dajaks in Indonesië dan weer toelaten om koppen te snellen en de Papoa's van Nieuw-Guinea weer mensen laten opeten. En misschien kunnen we homo's hier ook weer door de kerk in de ban laten slaan. Misschien mogen we homo's zelf zelfs gewoonweg weer slaan.
Misschien, heel misschien kunnen we ongehuwd samenwonen zelfs weer in het strafwetboek krijgen...
Hetgeen jij maar niet lijkt te begrijpen is dat het stug vasthouden aan volk, grond, cultuur en identiteit louter om het vasthouden al duizenden jaren voor veel ellende zorgt.
Citaat:
(Bericht 5612929)
Ik heb helemaal niets tegen de Arabische cultuur. Ik ken het niet, maar het pleziert me om te zien dat sommigen wel nog traditie, orde en cultuurbeleving kennen.
|
Dan verwar ik je vast met iemand anders die Arabieren in Europa liever kwijt dan rijk is.
|