Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Jazeker maar, (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158797)

Knabbelaar 7 augustus 2011 17:26

Jazeker maar,

Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Ik kots op uw soort mensen.

suqar_7loe 7 augustus 2011 17:26

Flikker een eind op zagevent!

Albrecht 7 augustus 2011 18:32

Uw mening is niet van tel, dit is het eerste bericht dat ik van je lees, en het bestaat volledig uit gezeur, gezaag en een hoop verwijten.

Snerror 7 augustus 2011 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar (Bericht 5612886)
Mensen, dit is nu toch wel echt erg. Ik lees en lees en lees alleen maar gezaag en gediscussieer over niks. Jullie blijven maar zeuren omdat jullie niet weten waar jullie het over hebben! Jullie weten niks en kunnen niks buiten hier op dit pisforum uit jullie nek kletsen. Zeveraars! Schrijf iets fatsoenlijk en laat het drukken in een krant, dan zal uw mening van tel zijn.

Bah..

Mijn mening is wel degelijk van tel. Ik manipuleer mensen zoals u!

Trixie 7 augustus 2011 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar (Bericht 5612886)

Bah..

Ik begrijp niet dat ge u registreert op dit pisforum waar alleen maar gezaagd wordt. Wie dwingt je hier toe? En hoe weet jij dat wij hier uit onze nek kletsen? Je zou beter een goeie klets rond uw oren krijgen. Aangezien de stijl van uw reactie lijk je mij een 15-16-jarige die hier -anoniem- wat stoer komt doen. Word volwassen jongen en kom binnen enkele jaartjes nog eens terug.

Knabbelaar 7 augustus 2011 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5612980)
Uw mening is niet van tel, dit is het eerste bericht dat ik van je lees, en het bestaat volledig uit gezeur, gezaag en een hoop verwijten.

Dan ben ik hier toch al op mijn plek.

Knabbelaar 7 augustus 2011 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trixie (Bericht 5613098)
Ik begrijp niet dat ge u registreert op dit pisforum waar alleen maar gezaagd wordt. Wie dwingt je hier toe? En hoe weet jij dat wij hier uit onze nek kletsen? Je zou beter een goeie klets rond uw oren krijgen. Aangezien de stijl van uw reactie lijk je mij een 15-16-jarige die hier -anoniem- wat stoer komt doen. Word volwassen jongen en kom binnen enkele jaartjes nog eens terug.

Doe ik! Dan zijn jullie hier nog over hetzelfde bezig.

Knabbelaar 7 augustus 2011 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5613053)
Mijn mening is wel degelijk van tel. Ik manipuleer mensen zoals u!

Succes! Om te manipuleren is een mening niet van tel.

Knabbelaar 7 augustus 2011 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5612888)
Flikker een eind op zagevent!

Dank u. Ik begon u al te ruiken.

Nynorsk 7 augustus 2011 19:56

Oei. Iemand vindt het hier niet leuk :cry:

Zapatista 7 augustus 2011 19:57

:popcorn:

Knabbelaar 7 augustus 2011 19:59

Ja, ze zijn met veel.

suqar_7loe 7 augustus 2011 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar (Bericht 5613154)
Dank u. Ik begon u al te ruiken.

Graag gedaan! Ik wil u anders wel verder helpen hoor. Meld je maar aan:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=142199

Zapatista 7 augustus 2011 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar (Bericht 5613171)
Ja, ze zijn met veel.

Als u niet kan omgaan met andere mensen hun mening en de grote diversiteit aan politieke standpunten op dit forum dan had u zich beter niet geregistreerd.

Knabbelaar 7 augustus 2011 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5613178)
Als u niet kan omgaan met andere mensen hun mening en de grote diversiteit aan politieke standpunten op dit forum dan had u zich beter niet geregistreerd.

U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Nynorsk 7 augustus 2011 20:04

oh. is er een mening?

Zapatista 7 augustus 2011 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar (Bericht 5613184)
U kan niet omgaan met mijn mening en dus had u zich ook beter niet geregistreerd.

Kan u citeren wanneer ik dit gezegd heb?

Trixie 7 augustus 2011 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knabbelaar (Bericht 5613184)

Moet jij niet in uw bedje liggen? Dit is een forum voor volwassen mensen hoor. Slaap lekker.

Knabbelaar 7 augustus 2011 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5613190)
Kan u citeren wanneer ik dit gezegd heb?

U weigert een mening omdat u liever had gewild dat ik me niet had geregistreerd. Kijk:

Citaat:

Nynorsk 7 augustus 2011 20:10

er zijn nog mensen te kort in de zaagsector, werk verzekerd voor u precies :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be