![]() |
Di Rupo wat zenuwachtig wegens 1 probleempje.
Di Rupo heeft de onnozelaars precies waar hij wou.
Maar nog 1 kaap te nemen. De Vlamingen laten opdraaien voor de besparingen en de schuldafbouw. De Vlaamse grote leiders weten dat en zijn akkoord. Maar het moet verkocht worden aan de gewone Vlaming. Hij moet het kunnen slikken. Daarom wenst onze toekomstige eerste minister nog wat verlof. Tijd om rustig de plannetjes uit te broeden, in samenspraak met de Vlaamse partijen. Nu N-VA in het cordon zit, is er geen haast meer. Maar hoe gaan ze verbergen dat de Vlaming de pineut is??? Iemand een idee?? |
Citaat:
Vrij simpel. Vertel een mop over "Ollanders". |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig komt er uit het buitenland een goed gekozen oneliner, die voor ons zeer goed te pas komt: "De Latijnse landen zorgen voor problemen". Laten we gewoon Wallonië bij die "Latijnse" probleemgevallen rekenen, om intern in België een appeltje te schillen. Zolang N-VA blijft verwijzen naar de Europese richtlijnen kan EDR geen kant op. |
Citaat:
Ik weet dat u en ik de pineut zullen zijn, doch dit staat los van het feit dat u en ik vlaming zijn. Ik geef toe, u wellicht een veel betere dan ik. Het gekke is dat de idee van vlaming gebruikt wordt door sommige charlatans om te verbergen dat weeral de werknemer opdraaien moet voor de bankencrisis, begrotingstekorten en andere calamiteiten. Men moet waarlijk een "goeie" vlaming zijn om in dit soort oplichterij te trappen. |
Dus volgens u zullen bvb vlaamse werkgevers en vlaamse ambtenaren er niks van voelen?
Of wilt u gewoon een discussie over welke vlamingen de impact zullen voelen, om dat tot de conclusie te komen dat alleen een percentage het zal voelen, en dus - triomfantelijk - niet allemaal? Begin alvast met de werklozen dan :roll: |
Citaat:
Grappig hoe geïndoctrineerd u bent door het vlaams/reactionaire discours. De Belgische werknemers (en daar reken ik de ambtenaren, gepensioneerden en werkelozen onder) zullen zoals altijd opdraaien voor de bankencrisis, begrotingstekorten, etc. |
Misschien kunt u het voor mij dan gemakkelijker maken door te zeggen welke vlamingen niet geïmpacteerd zullen zijn?
Kwestie dat ik dan begrijpen waarom het geopperde idee zo clownesk is. |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat U Vlaming bent? :rofl: |
Citaat:
Geinig dat u reageert op dergelijke futiliteiten: u bent een goeie vlaming. Bent u fier daarop? |
Citaat:
Het enige is dat alleen de NVA en het VB, hier over spreken, en dat al de rest het heeft over "solidariteit"... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word al genoeg uitgeperst, en als dank ga ik nog wat meer uitgeperst worden. Ik sta al de helft van mijn loon af, denk dat ik meer dan solidair genoeg ben. ça suffit |
Citaat:
Vlaams Belang. Is dat die partij die op socio-economisch vlak niet verder komt dan wat nietszeggende slogans met als resultaat dat 2 VB kiezers ers op een recente staking in de buurt elkaar voor rotte vis stonden uit te schelden omdat de ene vond dat VB voor de "werkmensen" was en de andere voor de "ondernemers". De ene in een vuilzak van het ABVV, de andere in maatpak in BMWé. |
Citaat:
|
Citaat:
Allee ja, u speekt graag op andere partijen, en wat heeft de uwe al voor nuttige zaken gedaan? Juist, geen bal... |
Citaat:
U had evengoed kunnen vragen wat de impact van de voorgestelde maatregelen zal zijn op de personen met bloedtypes A en O positief. U neemt het me dus wellicht niet kwalijk om niet op dergelijke onzin te antwoorden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be