Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Bart Peeters = Belgicist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158817)

matthias999 8 augustus 2011 16:49

Bart Peeters = Belgicist

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110808_122

Nog iemand die bij mij nu heeft afgedaan...

Citaat:

Hij pleitte in het radioprogramma voor een federale kieskring.
Meneer eist een federale kieskring.

Citaat:

De financiële transfers van Vlaanderen naar Wallonië overtuigen Bart Peeters niet. 'Er is niets zo flauw als naar je eigen portemonnaie te kijken.'
En ook vindt hij het dus niet erg dat de vlamingen binnekort nog maar meer moeten betalen voor onze waalse "vriendjes". Natuurlijk: zijn zakken zijn wel gevuld, laat de arme vlaming maar meer betalen aan dat volkje dat ons al eeuwenlang uitspuugt.
:evil::roll:

Weg met die man!!!

solidarnosc 8 augustus 2011 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthias999 (Bericht 5614921)

En ook vindt hij het dus niet erg dat de vlamingen binnekort nog maar meer moeten betalen voor onze waalse "vriendjes".

:roll:

De zoveelste kaakslag voor Vlaanderen.

gehuigert 8 augustus 2011 16:57

Citaat:

En ook vindt hij het dus niet erg dat de vlamingen binnekort nog maar meer moeten betalen voor onze waalse "vriendjes". Natuurlijk: zijn zakken zijn wel gevuld, laat de arme vlaming maar meer betalen aan dat volkje dat ons al eeuwenlang uitspuugt.
:evil::roll:

Weg met die man!!!

En wat heeft u precies tegen een federale kieskring? Zelfs de meerderheid van de Vlaamsnationalisten hier op het forum zijn voorstander.

freelancer 8 augustus 2011 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5614925)
De zoveelste kaakslag voor Vlaanderen.

In feite wel...

De argumentatie van B.Peeters is inderdaad... een kaakslag...

Een goedkoop belgicistisch gelul... dat wel uitstekend in uw kraam past... ;-)

end 8 augustus 2011 16:59

Allemaal OK als het geargumenteerd en onderbouwd is. Zijn commentaar is echter kinderlijk naïef en simplistisch. Ik ben beschaamd in zijn plaats.

suqar_7loe 8 augustus 2011 17:01

Bart Peeters :cheer:

Zapatista 8 augustus 2011 17:02

Het is iets met die Barten.

solidarnosc 8 augustus 2011 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freelancer (Bericht 5614936)
In feite wel...

De argumentatie van B.Peeters is inderdaad... een kaakslag...

Een goedkoop belgicistisch gelul... dat wel uitstekend in uw kraam past... ;-)

Pfff. Ik ben absoluut geen fan van Peeters en zijn argumentatie is inderdaad geen vetten.

fonne 8 augustus 2011 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5614948)
Bart Peeters :cheer:

Bart Peeters kijkt maar naar één ding: zijn eigen portemonnee. En om die te vulllen kan hij maar beter vriendjes blijven met het links kultuurcrapuul dat de VRT bezet houdt. Eigen zak eerst denkt hij.

Snerror 8 augustus 2011 17:04

Akkoord, federale kieskring. Maar dan zonder pariteiten, alarmbellen en andere noodprocedures.

solidarnosc 8 augustus 2011 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door end (Bericht 5614941)
Allemaal OK als het geargumenteerd en onderbouwd is. Zijn commentaar is echter kinderlijk naïef en simplistisch. Ik ben beschaamd in zijn plaats.

Kinderlijk naïf en simplistisch. En dat van iemand als Bart Peeters? Wie had dat van hem verwacht. :roll:;-)

http://www.youtube.com/watch?v=zU9a7MKB8bw

suqar_7loe 8 augustus 2011 17:07

Citaat:

Weg met die man!!!

Waarom? Omdat die man uw mening niet deelt? Goh dan gaat ge veel mensen moeten wegjagen vrees ik.

solidarnosc 8 augustus 2011 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5614953)
Bart Peeters kijkt maar naar één ding: zijn eigen portemonnee. En om die te vulllen kan hij maar beter vriendjes blijven met het links kultuurcrapuul dat de VRT bezet houdt. Eigen zak eerst denkt hij.

Vandaar dat onze zeepkes akkoord gaan met een derde net voor de VRT. Iets waar ik geen voorstander van ben. CD&V en NVA zijn tegen een derde net voor de VRT. SP.a is voor. Het derde net komt er. Het is toch waanzinnig hoe de SP.a er toch nog in slaagt om ondanks hun electorale zwakte en pippo's als Lieten en De Smet in slaagt om hun slag thuis te halen. Wat krijgt Geert Burger daarvoor in ruil. De DVD-boxen van Vlaanderen Vakantieland en Vlaanderen muziekland? ;-)

suqar_7loe 8 augustus 2011 17:08

Citaat:

Dat doen ze allemaal zenne. Bart Peeters is niet de enige die aan zijn portemonnee denkt.

gehuigert 8 augustus 2011 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 5614956)
Akkoord, federale kieskring. Maar dan zonder pariteiten, alarmbellen en andere noodprocedures.

Belgicist :twisted: !

Cynara Cardunculus 8 augustus 2011 17:11

Citaat:

Iedereen weet hoe het met The Strangers is afgelopen nadat ze een optreden gaven voor een feest van het VB.
Sindsdien zijn "onze" BV's allemaal belgicisten.

gehuigert 8 augustus 2011 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5614975)
Iedereen weet hoe het met The Strangers is afgelopen nadat ze een optreden gaven voor een feest van het VB.
Sindsdien zijn "onze" BV's allemaal belgicisten.

Het is zelfs zo erg geworden dat zelfs onze Vlaamsnationisten hier op het forum belgicist worden.

Foei!

tschoon verdiep 8 augustus 2011 17:25

bart peeters is een "artiest" en die zijn per difinitie links, ik zie iemand als een bp geen voortrekkersrol nemen voor de Vlaamse zaak, want dan mag hij niet meer op de rooje vrt komen.

Alqs ik die man op tv zie moet ik spontaan een valiumeke pakken want ik word zo zenuwachtig van die man.

Cynara Cardunculus 8 augustus 2011 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 5614983)
Het is zelfs zo erg geworden dat zelfs onze Vlaamsnationisten hier op het forum belgicist worden.

Foei!

ho maar voor een Federale Verkiezing wil ik ook gerust een federale kieskring, MET AFSCHAFFING van alle grendels, toeters en bellen .... maar zo rap gaan ze dat nooit toegeven hoor. Wie wil nu als minderheid zijn onterechte macht aan de meerderheid teruggeven?

gehuigert 8 augustus 2011 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tschoon verdiep (Bericht 5615001)
bart peeters is een "artiest" en die zijn per difinitie links, ik zie iemand als een bp geen voortrekkersrol nemen voor de Vlaamse zaak, want dan mag hij niet meer op de rooje vrt komen.

Alqs ik die man op tv zie moet ik spontaan een valiumeke pakken want ik word zo zenuwachtig van die man.

Nochtans heeft de heer Bracke 29 jaar bij de vrt gewerkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be