Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Wanneer mogen wij het kot in brand steken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158832)

Karel Martel B 9 augustus 2011 06:09

Wanneer mogen wij het kot in brand steken?

Als er subiet dan toch een franco-linkse regering wordt gevormd, waar de Vlaming alles mag betalen zodat Brussel extra geld krijgt, en de franse gemeenschap bevoegdheden op Vlaams grondgebied, zou het dan niet tijd worden dat wij eens wat dingen gaan affikken?

Of is het de bedoeling dat we dat allemaal lijdzaam ondergaan?

Henri1 9 augustus 2011 06:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 5616364)
Als er subiet dan toch een franco-linkse regering wordt gevormd, waar de Vlaming alles mag betalen zodat Brussel extra geld krijgt, en de franse gemeenschap bevoegdheden op Vlaams grondgebied, zou het dan niet tijd worden dat wij eens wat dingen gaan affikken?

Roept u op tot geweld ?

Txiki 9 augustus 2011 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 5616364)

:cheer: sabotage :cheer:
:cheer: rebellie :cheer:
:cheer: ongehoorzaamheid :cheer:
:cheer: agitatie :cheer:

Txiki 9 augustus 2011 06:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5616370)
Roept u op tot geweld ?

Nee, hij stelt enkel de vraag.

Henri1 9 augustus 2011 06:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5616375)

Hij stelt een dubbele vraag.
Ik zie er een oproep tot geweld in.

donzigschaap 9 augustus 2011 06:58

Citaat:

Als er subiet dan toch een regering wordt gevormd, zou het dan niet tijd worden dat wij eens wat dingen gaan affikken?

8-)

Karel Martel B 9 augustus 2011 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5616375)

Hendrik weet nochtans dat hij in mijn negerlijst zit.

Inno 9 augustus 2011 07:01

Tijd voor een profetie. en ik zag een groot vuur, met daarin al zij die verdorven waren en de koning was ontkroont. Ik zag een grote leeuw met aan zijn poten grote klauwen. ... We wisten dat het lijden weldra zou stoppen.

Schelfie 9 augustus 2011 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inno (Bericht 5616394)
Tijd voor een profetie. en ik zag een groot vuur, met daarin al zij die verdorven waren en de koning was ontkroont. Ik zag een grote leeuw met aan zijn poten grote klauwen. ... We wisten dat het lijden weldra zou stoppen.

http://www.youtube.com/watch?v=mR7KJoMhTSE ?

djimi 9 augustus 2011 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5616376)

Laten we gewoon een grote boot bouwen, en daar de PS-maffia en allen die haar steunen in onderbrengen. En met 'allen die haar steunen' bedoel ik niet alleen diegenen die er geld aan afgeven en/of er op forum.politics.be geen kwaad woord over willen horen, hé.

Vervolgens mag die grote PS-maffia-boot een lange tocht maken, laten we zeggen naar het midden van de Middellandse Zee. Wellicht zal een aantal opvarenden - al dan niet van koninklijken bloede - zich zo wat meer thuis en op z'n gemak voelen.

Wanneer het grote PS-maffia-schip z'n bestemming heeft bereikt, brengen we het tot zinken.

Voil�*, het land is gered.

...

(Ter attentie van diegenen wier IQ lager ligt of gelijk is aan dat van de Gemiddelde Vurige Verdediger van het Heilig Land der Vaad'ren:

dit is een persiflage van een 'humoristisch' stukje dat ooit in een Gesubsidieerde Vaderlandsche Courant verscheen, en dus bijgevolg uiteraard vanzelfsprekend géén oproep tot geweld. Lachen!)

:-P

HRobin 9 augustus 2011 07:26

Citaat:

Dat is uw interpretatie en uw mening.

Als u zich persoonlijk bedreigd voelt door de opmerking van Karel Martel B, dan kan u toch altijd juridisch advies inwinnen om deze zaak uit te klaren ;-)

hurricane 9 augustus 2011 07:59

Citaat:

U bent belgicist. Dus u ziet spoken.

hurricane 9 augustus 2011 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5616373)
:cheer: sabotage :cheer:
:cheer: rebellie :cheer:
:cheer: ongehoorzaamheid :cheer:
:cheer: agitatie :cheer:

:-D

ViveLaBelgique 9 augustus 2011 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5616400)
Laten we gewoon een grote boot bouwen, en daar de PS-maffia en allen die haar steunen in onderbrengen. En met 'allen die haar steunen' bedoel ik niet alleen diegenen die er geld aan afgeven en/of er op forum.politics.be geen kwaad woord over willen horen, hé.

Vervolgens mag die grote PS-maffia-boot een lange tocht maken, laten we zeggen naar het midden van de Middellandse Zee. Wellicht zal een aantal opvarenden - al dan niet van koninklijken bloede - zich zo wat meer thuis en op z'n gemak voelen.

Wanneer het grote PS-maffia-schip z'n bestemming heeft bereikt, brengen we het tot zinken.

...

(Ter attentie van diegenen wier IQ lager ligt of gelijk is aan dat van de Gemiddelde Vurige Verdediger van het Heilig Land der Vaad'ren:

dit is een persiflage van een 'humoristisch' stukje dat ooit in een Gesubsidieerde Vaderlandsche Courant verscheen, en dus bijgevolg uiteraard vanzelfsprekend géén oproep tot geweld. Lachen!)

Waarom de Middellandse zee ?

Bokkenreyder 9 augustus 2011 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5616370)
Roept u op tot geweld ?

There is no problem in what a man says about something, there is a problem in what YOU make of it! Met andere woorden: jouw verdorven belgicistische geest maakt er een oproep tot geweld van: gewoon een kwestie van van een vraag een feit te maken en de demonisering ervan aan een bepaalde groep te willen koppelen. Men moet zelf een verdorven geest hebben om die link te (willen of durven) leggen! :evil:

Bokkenreyder 9 augustus 2011 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5616466)

Dat heeft djimi duidelijk uitgelegd, dacht ik! :evil:

fox 9 augustus 2011 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5616466)

Dan moeten we die troep voor onze kust niet opruimen.

Cynara Cardunculus 9 augustus 2011 09:22

Ik denk dat we het anders moeten oplossen:

al onze vlaamse gepensioneerden, doppers, langdurig zieken en invaliden gaan emigreren naar die rustige waalse dorpjes en de prachtige Ardennen. Alwaar ze zich netjes mee gaan nestelen in de PS ruif. Kinderen en kleinkinderen komen wekelijks op bezoek. Langzaam wordt Wallonie dan vervlaamst en eisen we tweetaligheid of minstens faciliteiten.

manta 9 augustus 2011 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5616400)

...

Ligt de boot waarop ze de VB'ers wilden droppen nergens meer te dobberen? :-D

SDG 9 augustus 2011 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus (Bericht 5616515)
Ik denk dat we het anders moeten oplossen:

al onze vlaamse gepensioneerden, doppers, langdurig zieken en invaliden gaan emigreren naar die rustige waalse dorpjes en de prachtige Ardennen. Alwaar ze zich netjes mee gaan nestelen in de PS ruif. Kinderen en kleinkinderen komen wekelijks op bezoek. Langzaam wordt Wallonie dan vervlaamst en eisen we tweetaligheid of minstens faciliteiten.

Wishful thinking. De assertiviteit van de Vlamingen kennende, zijn nagenoeg al diegenen die zich daar komen vestigen op één generatie verfranst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be