![]() |
Beke zoekt exit
Eerst BHV dan begroting 2012.
Begint hij te beseffen in welk drama hij CD&V gestort heeft? http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110809_016 |
Citaat:
|
de druk op Beke is enorm en komt langs alle kanten, zowel van buiten zijn partij als binnen zijn partij (het was Leterme die opriep om dringend een begroting te maken).
Beke zal plooien, we gaan naar een (nood)regering zonder splitsing van BHV en zonder staatshervorming maar met zeer strenge besparingen om "de markten te kalmeren". nadien gaan ze dan over BHV en de staatshervorming spreken. Wacht, zijn we nu in 2011 of was het 2008??? de geschiedenis herhaalt zich gewoon. |
de laatste reutel van een partij
|
Citaat:
De traditioneeltjes - ook wel échte democraten genoemd - bewijzen nu al decennialang dat ze totaal gescleroseerd zijn en verblind door al 't lekkers dat hen - om bewezen diensten aan 't voaderland - in de schoot wordt geworpen, en er gewoon niet meer in slagen een toekomst te bieden voor dit land. De geschiedenis zal zwaar oordelen over deze regimeslaafjes, vetgemest door een corrupt systeem dat alvast een groot deel van zijn eigen bevolking compleet respectloos bleef behandelen. |
Oei, een ultimatum van Wouter Beke!
Als ge graag ultimata stelt is het toch aangeraden niet elke keer gewoon toe te geven als men "nee" zegt. Dit zal zowat het vijfde zijn, denk ik? |
Citaat:
|
Beke beseft de waarde van de Van Rompuydoctrine. Als men een staatshervorming wil, moet die er eerst komen vooraleer er een regering komt. Leterme heeft die doctrine naast zich neer gelegd in 2008 met de gekende electorale slachtpartij in 2010 als gevolg.
Hopelijk blijft men het kopje erbij houden... |
Stoere taal van Beke.
Lees even mee uit het Nieuwsblad: http://www.nieuwsblad.be/article/det...8-bfe5708f8932 Als hij zijn been stijf houdt, dan zitten mijn partij en ikzelf met de gebakken patatten. Maar ... waarom ben ik niet pessimist ??? Kan iemand dat raden ???? Citaat:
|
"Wij stappen niet zonder de N-VA in een regering."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, CVP kennende zeggen ze dit hooguit nog een weekje:evil:
Die partij is totaal ongeloofwaardig.:roll: |
Zonder "BHV" en zonder een fundamentele herinrichting van het Belgisch Staatsbestel (dat ook financiele implikaties heeft) KAN er geen "signaal" gegeven worden aan "de markten"....
Ze weten daar heel goed,op de studiebureau's van de banken zowel als bij de partijen,dat "BHV" als een onderzeeer kan opduiken en gelijk welke regering kan kraken....Het is als de "Tea Party" in de VS,vrij klein maar zeer destruktief! Ook het probleem "Brussel" is zo een duikboot waar FUNDAMENTELE dingen zullen moeten gebeuren.De belastingsbasis verbeteren doe je niet door wat buurgemeentes met economische vluchtelingen (vanuit Brussel notabene) te grijpen,zelfs niet door vrijblijvend enkele honderden miljoenen euro's in de kassa's te storten,maar door fundamenteler ingrepen in het runnen van deze "Belgische" stad.....Zelfs hier,In West-Vlaanderen hoor- en zie ik ondertussen van "Brusselse vluchtelingen",ja,ook "nieuwe Belgen" die daar niet meer WILLEN blijven!Wie de kans heeft trapt het af... Alles hangt aan alles..... In de tussentijd mogen we blij zijn met Leterme,is zijn "Belgische" carriere gekraakt,blijkt hij wel een goede noodboekhouder te zijn....dat is al een revolutie op zich |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de rapporten bekeken en BHV wordt niet eens vermeld. |
Citaat:
Wat heeft dat met BHV/Staatshervorming/Brussel te maken....wel....alles natuurlijk,anders was er al een nieuwe regering en zou de begroting 2012 rustig opgemaakt kunnen worden straks... De "markt" observeert aandachtig. Maar kom,laat ze maar eens proberen uberhaupt een regering te vormen zonder BHV op te kuisen....... |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand denk ik. Trouwens...die begroting 2012 waarvan eerder sprake,wat zullen daar de grootste posten zijn? Juist....U heeft de sociale zekerheid (bemerk het woord ZEKERHEID) al genoemd... alles hangt aan alles .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be