Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Mark duggan schoot niet op de politie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158844)

An Arkos 9 augustus 2011 19:04

Mark duggan schoot niet op de politie

De IPCC, de onafhankelijke commissie die de moord op Mark Duggan onderzoekt, zegt dat Duggan niet op de politie schoot.
De kogel die in een politieradio werd gevonden, komt overeen met kogels afgevuurd uit politiewapens.

Citaat:

The IPCC's statement said the bullet lodged in the police radio was a "jacketed round". This is a police-issue bullet and is "consistent with having been fired from a [police] Heckler and Koch MP5", it said.
http://www.guardian.co.uk/uk/2011/au...an-police-ipcc

D'ARTOIS 9 augustus 2011 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5617606)
De IPCC, de onafhankelijke commissie die de moord op Mark Duggan onderzoekt, zegt dat Duggan niet op de politie schoot.
De kogel die in een politieradio werd gevonden, komt overeen met kogels afgevuurd uit politiewapens.

Een volledig oninteressante kwestie vooropgesteld dat Duggan ongewapend was. Zo niet, dan is dit verhaal een afleidingsmanoeuvre.

MAX BAUER 9 augustus 2011 20:24

Hij was gewapend en dat volstaat als rechtvaardiging om te schieten.

Fieseler 9 augustus 2011 20:31

Hij heeft niet geschoten?
Et alors?
So what?
En dan?
Ja und?

Carnivore 9 augustus 2011 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MAX BAUER (Bericht 5617780)

A+

Da's duidelijk.

Snerror 9 augustus 2011 21:45

Laten we allemaal gaan plunderen!!!!

kameleon 9 augustus 2011 21:49

Leve de sociale klassenstrijd !

Snerror 9 augustus 2011 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kameleon (Bericht 5618093)
Leve de sociale klassenstrijd !

Ik hoop dat ze allemaal hun leven geven!

Bert Deckers 10 augustus 2011 15:50

Citaat:

Dus de rellen zijn gerechtvaardigd. Of wat wil je nu zeggen? :roll:

Ratatosk 10 augustus 2011 16:05

Citaat:

Het wapen was wel aangepast om munitie te kunnen schieten ipv blanco-munitie.

Nierika 10 augustus 2011 17:59

Citaat:

De klootzakken!
Gelukkig heeft het allochtoon kansarm proletariaat al voor gerechtigheid gezorgd.
Een man die een vuilnisbak wou blussen hersendood geslagen en 3 netjes ingeburgerde Aziaten vermoord die hun bedrijfje wilden beschermen! Het zal hen leren!

Dood aan de kapitalisten!

Cynara Cardunculus 10 augustus 2011 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5619696)
Het wapen was wel aangepast om munitie te kunnen schieten ipv blanco-munitie.

The IPCC said Duggan was carrying a loaded gun, but it had no evidence that the weapon had been fired. It said tests were continuing.

Het was nu wel niet zo dat hij met een waterpistooltje van één van zijn vier snotterkes rondliep.

Cynara Cardunculus 10 augustus 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 5620007)
De klootzakken!
Gelukkig heeft het allochtoon kansarm proletariaat al voor gerechtigheid gezorgd.
Een man die een vuilnisbak wou blussen hersendood geslagen en 3 netjes ingeburgerde Aziaten vermoord die hun bedrijfje wilden beschermen! Het zal hen leren!

Dood aan de kapitalisten!

Blijkbaar waren die ingeburgde Aziaten (pakistanen) niet zozeer bezig met hun eigen bedrijf te beschermen, maar wilden ze wel proberen de moskee te beschermen
(niet dat het er veel toe doet, degene die die mensen heeft vermoord moét worden gevonden).

An Arkos 10 augustus 2011 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MAX BAUER (Bericht 5617780)

En als volgende stap gaan we schieten op mensen die voorwerpen mee hebben die wel eens als wapen gebruikt zouden kunnen worden.

An Arkos 10 augustus 2011 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Deckers (Bericht 5619652)
Dus de rellen zijn gerechtvaardigd. Of wat wil je nu zeggen? :roll:

Ik kan me best voorstellen dat als je in een kutbuurt woont, waar je regelmatig door flikken wordt tegengehouden en gefouilleerd, alleen omdat je jong, man en zwart bent, dat je best pissed begint te worden.
Als diezelfde flikken dan nog eens een man afknallen omdat hij jong en zwart is, sja...
Ik vraag me af hoeveel van jullie dat over je heen zouden laten gaan.

SDX 10 augustus 2011 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5620208)
Ik kan me best voorstellen dat als je in een kutbuurt woont, waar je regelmatig door flikken wordt tegengehouden en gefouilleerd, alleen omdat je jong, man en zwart bent, dat je best pissed begint te worden.
Als diezelfde flikken dan nog eens een man afknallen omdat hij jong en zwart is, sja...

Is dat zo?

Hebben de flikken die man afgeknald enkel en alleen om 't feit dat hij jong & zwart was?

Eigenzinnig 10 augustus 2011 20:28

Citaat:

Ik kan me best voorstellen dat ik, een marginale snotaap die veel geld kan verdienen met criminele zaken, pissed begin te worden als ik regelmatig door politie wordt tegengehouden..

Diegenen die denken dat de relschoppers ook maar één moer geven om die neergeschoten persoon, don't have a fucking clue..

MAX BAUER 10 augustus 2011 20:29

Citaat:

Dat is uw zware onterechte beschuldiging aan de politie.

Macchiavelli 10 augustus 2011 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5620213)
Is dat zo?

Hebben de flikken die man afgeschoten enkel en alleen om 't feit dat hij jong & zwart was?

Of om het feit dat hij een bekend crimineel bendelid en drugsdealer was? Want dat wordt door de verdedigers van de rellen die er graag sociaal-economische zaken willen bijsleuren, nogal eens vergeten.

MAX BAUER 10 augustus 2011 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 5620195)
En als volgende stap gaan we schieten op mensen die voorwerpen mee hebben die wel eens als wapen gebruikt zouden kunnen worden.

Iemand in het bezit van een dodelijk wapen mag zonder probleem neergeschoten worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be