Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Pas ontdekte Indianenstam wellicht al uitgemoord (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158847)

Vigilante VL 9 augustus 2011 21:37

Pas ontdekte Indianenstam wellicht al uitgemoord

Hoog in mijn persoonlijke top vijf van de shitlist die we de afgelopen weken voorgeschoteld kregen:

Slechts 2 maand terug meldde het Braziliaanse agentschap opgericht ter bescherming van inheemse stammen ons op het heugelijke nieuws dat in de grensregio met Peru een nog onbekende, geïsoleerde stam leefde. Luchtfoto's van de ontdekking haalden toen de wereldpers en vergastten de beschaafde wereld op een bijna magisch moment, zoals Columbus dat 500 jaar geleden moet beleefd hebben.

Vandaag vrezen dezelfde overheidsinstanties dat nagenoeg de hele stam werd afgeslacht bij een gewapend treffen met zwaar bewapende mannen, vermoedelijk drugskoeriers, die daarvoor al een Braziliaanse grenspost hadden overvallen. Een gearresteerde verdachte overtuigde de ondervragers ervan dat er een bloedbad in de jungle had plaatsgevonden en gaf daarbij de sterke indruk dat het om de voornoemde stam ging.

http://www.5min.com/Video/Amazon-Tri...tack-517141151

bgf324 10 augustus 2011 00:16

Ze kunnen die lijken toch vinden rond de plaats in kwestie?

Ma soit, roeien ze geen zeldzame diersoorten uit, dan roeien ze zeldzame mensenstammen uit.

Alienation 10 augustus 2011 02:41

Verschrikkelijk, ik heb hier geen andere woorden voor.
Mijn mond valt wagenwijd open!

Liederik 10 augustus 2011 07:53

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4686459730.htm

Citaat:

De opmerkelijke foto's van een tiental indianenkrijgers met pijl en boog in het Amazonewoud op de grens van Brazilië en Peru gingen een tijdje geleden de wereld rond met het nieuws dat een nieuwe indianenstam ontdekt was. Dat verhaal blijkt vals te zijn.

De stam blijkt zelfs al sinds 1910 gekend te zijn. De foto's zijn genomen om aandacht te vragen voor de nog onontdekte stammen die leven in het gebied dat bedreigd wordt door de illegale houtkap.

Apocalyps 10 augustus 2011 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liederik (Bericht 5618757)

Doet er niet toe, vermoord is vermoord.

Liederik 10 augustus 2011 08:07

Het is geen goede gewoonte om alles wat u hoort zomaar direct aan te nemen.

giserke 10 augustus 2011 08:15

In Antwerpen zouden er ook nog onbekende stammen bestaan.

nihao 10 augustus 2011 09:04

Citaat:

In Antwerpen zouden er ook nog onbekende stammen bestaan.
Klopt, maar de afspraak is dat we dat maar best zo kunnen laten.

the_dude 10 augustus 2011 10:59

en ondertussen blijven de bomen vallen

Ars_Nova 10 augustus 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 5618768)
Doet er niet toe, vermoord is vermoord.

Mja ik volg u.
Bovendien, hoewel ik de eerste ben om mensen geheel als dieren te beschouwen, heb ik voor de eerste keer toch een gemengd gevoel bij het idee dat de leden van de zogenaamd onbekende stam als een soort uitstervende diersoort worden beschouwd.

Johan Bollen 10 augustus 2011 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the_dude (Bericht 5619105)
en ondertussen blijven de bomen vallen

Die indianen zouden wel eens een gebied kunnen 'claimen' dat voor iets anders bestemd was. 'Drughandelaars' wordt nogal gemakkelijk als excuus gebruikt. Dan hoeven we niet meer verder te kijken. Wat er hier precies gebeurd is is nog niet duidelijk.

Het is nu afwachten op de eerste die op dit nogal moslimxenofobe forum met selectieve info komt aantonen dat moslims toch nog de grotere genocidaire bastards zijn. De eeuwenlange genocide op het hele Amerikaanse continent door de Christelijke medemens vergeet men daarbij steeds te vernoemen. Die uitgeroeide indianen blijken in de westerse 'geschiedenisboekjes' nogal gevoelig aan 'ziekten' namelijk.

filosoof 10 augustus 2011 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5618585)
Ze kunnen die lijken toch vinden rond de plaats in kwestie?

Ma soit, roeien ze geen zeldzame diersoorten uit, dan roeien ze zeldzame mensenstammen uit.

Geen probleem toch?: eerst schieten en ze daarna terroristen noemen.

bgf324 10 augustus 2011 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5619481)
Geen probleem toch?: eerst schieten en ze daarna terroristen noemen.

Terroristen met pijl en boog? :?

dewanand 13 augustus 2011 17:11

over 200 jaar zal men uitstervende blanke stammen ontdekken in de Oeral, het Zwarte Woud, de bossen van Drenthe, Ardennen, enz.

Lang leve de multikul en de uitroeiing van blanken.

namens het Breivik Commando.

Wieroe en dewanand

roger verhiest 13 augustus 2011 17:30

Het uitmoorden van medeemensen is nog altijd een blijk van "normaliteit",
dat er met de tijd een "gevoel" ontstaat dat dit eigenlijk "niet normaal" is vind ik een positieve ontwikkeling.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be