![]() |
Zij Zijn God !
|
Waarop wacht u om ze te aanbidden.
Indien u hun pantheon wilt vervoegen weet u waar u aan de slag moet. |
Iedereen weet dat traiders dik geld verdienen...
Iedereen weet ook dat traiders na een jaar of 10 (in het beste geval ) meestal ook wel zijn opgebrand, ... stress en gaan zuipen met klanten eist nu eenmaal zijn tol... Niemand houd u tegen om het daar op de beurs te gaan proberen, |
Citaat:
|
Voor een nieuw tribunaal van Neurenberg ermee en de kogel.
|
Citaat:
Voorspelbare reactie van de Dixies en de Freelancers: ""ja die mensen hebben er wel hard voor gewerkt eh, alle andere mensen zijn profiteurs." |
ze spelen god bedoel je ?
sommige traders verzetten 1 miljard per dag ( omzet) wat mij stoort is dat er gehandeld wordt met olie terwijl dit een vaste prijs zou moeten zijn om stabiliteit in de wereld te houden |
Citaat:
Maar laat het nu net zo zijn dat ik een aantal traders ken en allemaal zijn het basket cases. Massas geld, geen vrouw/vriendin, veel gezuip, gerook en nu en dan een lijntje.....en veel decadentie. Het hoort bij de job vrees ik ? |
decadent
zoals Kerviel die 5 miljard in het rood ging zonder toestemming het is hun job , handelen op de beurs , de bank betaalt hen om te handelen op de beurs ( men leest soms 'spelen op de beurs' , het gebeurt veel te vaak vrees ik ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be