![]() |
N-VA linken aan rellen Londen? In Le Soir wel
De demonisering van de N-VA in de Waalse pers gaat onverminderd door. In Le Soir laten ze Eduard Delruelle aan het woord, de adjunct-dir van - jawel - het CGKR, over de rellen in Londen. En het kon niet uitblijven:
Citaat:
|
en maar stoken.
typisch van de geschreven mille-collines-pers. |
Citaat:
Wel het was Dewever die recent nog Cameron en VK naar voor schoven als grote voorbeelden. Dan moet ie niet verschieten dat daar reactie op komt. |
Citaat:
Aan de NVA te weten of ze dat nog steeds wil. Ik wil 't niet. |
Citaat:
|
Citaat:
ik lees nergens een verwijt naar Verhofstadt, jij wel? |
Citaat:
maar laat dat de pret niet drukken |
Citaat:
Je kan natuurlijk wel klacht neerleggen omwille van discriminatie: klachtenformulier discriminatie:twisted: Geef ze daar maar wat werk, 't is tenslotte toch UW belastingsgeld waar ze voor werken. |
Noch N-VA, noch VB zijn ooit federaal aan de macht geweest. Nochtans hebben wij ook onze rellen gehad in Kuregem en Sint-Gillis. Ook weer omdat er een crimineel sukkeltje werd neergehaald.
|
Citaat:
En laten we vooral ook het opengrenzenbeleid als oorzaak maar onder de mat schuiven. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wat een scheefgetrokken vergelijkingen en links allemaal! Bert Bibber is onlangs nog op officieel bezoek geweest bij Kabila en Louis Michel, de vader van de MR-voorzitter, Charles bij Kagame en Steve 'ik laat mij afpersen door een Marokkanse hoer' Stunt bij Fidel: allemaal 'onbesproken' (sic) sujetten. Moet er nog zand zijn! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...57&postcount=4 |
deze keer hebben ze wel gelijk op zich. Mensen komen op straat omdat ze het beu zijn dat alle voordelen naar de veelverdieners gaat en er enkel onderaan de sociale ladder bespaart wordt. Dat is toch conform de nv-a uitlatingen van afgelopen weken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want ik zie ze niet hoor...? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be