Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   N-VA insider getuigt: binnen maximum twee weken een regering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158861)

BWarrior 10 augustus 2011 15:37

N-VA insider getuigt: binnen maximum twee weken een regering

Een maand geleden meende een parlementaire medewerker van de N-VA dat indien CD&V zou plooien, er binnen maximum twee weken een regering is.

Waar is die dan?

Shadowke 10 augustus 2011 15:39

CD&V heeft naar mijn weten niet geplooid.
ze hebben wel toegestemd om te luisteren naar de andere zeven partijen.

en wat is je punt nu?

BWarrior 10 augustus 2011 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 5619623)

en wat is je punt nu?

Ah, CD&V houdt voet bij stuk?:roll: Nou, dat had ik hier nog niet gehoord.

fox 10 augustus 2011 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5619624)

Wat is eigenlijk uw punt? Jij beweert al een jaar dat het regeerakkoord er zit aan te komen.

Shadowke 10 augustus 2011 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5619624)

CD&V heeft gezegd dat ze eerst BHV wilt opgelost zien alvorens over de rest te onderhandelen.
maw er komt geen nieuwe federale regering

Nebur 10 augustus 2011 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5619622)
Een maand geleden meende een parlementaire medewerker van de N-VA dat indien CD&V zou plooien, er binnen maximum twee weken een regering is.

Waar is die dan?

Iemand met verstand begrijpt daaruit dat er dus na 2 weken regeringsonderhandelingen een regering zal zijn. Zoals u weet staat de teller regeringsonderhandelingen zonder N-VA nog op 0.

fonne 10 augustus 2011 16:01

Citaat:

Waar is die dan?

Leterme-III is al rustig aan de begroting van 2012 aan het werken. De rest is slechts oogverblinding.

Salvadorii 10 augustus 2011 16:03

Wow, één enkele N-VAer gevonden die een foute voorspelling deed... dit van de King of Failed Predictions... dat ge het durft...

Salvadorii 10 augustus 2011 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nebur (Bericht 5619669)
Iemand met verstand begrijpt daaruit dat er dus na 2 weken regeringsonderhandelingen een regering zal zijn. Zoals u weet staat de teller regeringsonderhandelingen zonder N-VA nog op 0.

Eerlijk gezegd wie had gedacht dat die eikels drie weken vakantie gingen nemen, met al de crisissen en problemen. Ongeloofelijk...

poekieJ 10 augustus 2011 16:05

1 Bijlage(n)
Citaat:

Waar is die dan?

Knoeier

lollysticky 10 augustus 2011 16:28

ja, tga moeilijk gaan om een regering te vormen als al de 'onderhandelende' partijen op vakantie zijn he?

vrijevlaming 10 augustus 2011 16:48

hilarisch, een topic naar aanleiding van een uitspraak van mij :lol:

man toch, daar ga ik vanavond een goeie op drinken

vrijevlaming 10 augustus 2011 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5619772)
ja, tga moeilijk gaan om een regering te vormen als al de 'onderhandelende' partijen op vakantie zijn he?

tis da, maar al bij al is de situatie niet te dringend hé. Misschien kan er wel nog een weekje extra vakantie van af :lol:

Ik wil gerust volledig verkeerd zitten hoor, en dat er geen regering komt. Maar als je hoort wat de andere onderhandelaars zeggen ("dat er geen weken meer gesproken moet worden over oa bhv") dan blijf ik erbij dat de kans op een regering mét cd&v volgens mij nog altijd groter is dan ene zonder, en dat dit geen weken meer gaat duren eenmaal ze beginnen te onderhandelen.

BWarrior 10 augustus 2011 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke (Bericht 5619623)

en wat is je punt nu?

dit:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5619847)
Maar als je hoort wat de andere onderhandelaars zeggen ("dat er geen weken meer gesproken moet worden over oa bhv") dan blijf ik erbij dat de kans op een regering mét cd&v volgens mij nog altijd groter is dan ene zonder, en dat dit geen weken meer gaat duren eenmaal ze beginnen te onderhandelen.

bgf324 10 augustus 2011 17:02

Citaat:

Waar is die dan?

Op vakantie

Zapatista 10 augustus 2011 17:05

Vrij ridicuul om een thread te starten met als enige doel een medeforummer te bashen.

bgf324 10 augustus 2011 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5619897)
Vrij ridicuul om een thread te starten met als enige doel een medeforummer te bashen.

Vrij ridicuul als je zelf die medeforummer bent.

vrijevlaming 10 augustus 2011 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5619897)

hoh, ik lig daar niet wakker van hoor. Au contraire: ik zou nie liever hebben dan dat ik volledig verkeerd zal zijn. Dat er namelijk geen regering komt, in tegenstelling dan dat ik gezegd heb.

Dan zullen zowel Bwarrior en ik content zijn: ik blij want geen flutregering, hij blij want hij kan dan weer komen lachen dat ik fout was:lol:

BWarrior 10 augustus 2011 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5619915)
hoh, ik lig daar niet wakker van hoor. Au contraire: ik zou nie liever hebben dan dat ik volledig verkeerd zal zijn. Dat er namelijk geen regering komt, in tegenstelling dan dat ik gezegd heb.

Dan zullen zowel Bwarrior en ik content zijn: ik blij want geen flutregering, hij blij want hij kan dan weer komen lachen dat ik fout was:lol:

Je hebt al gezegd dat N-VA "ja maar" ging zeggen tegen VDL, dat ze "ja maar" gingen zeggen tegen de nota EDR, dat CD&V N-VA niet ging lossen ... Van een parlementair medewerker verwachten we meer betrouwbare informatie.

Zapatista 10 augustus 2011 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5619921)
Je hebt al gezegd dat N-VA "ja maar" ging zeggen tegen VDL, dat ze "ja maar" gingen zeggen tegen de nota EDR, dat CD&V N-VA niet ging lossen ... Van een parlementair medewerker verwachten we meer betrouwbare informatie.

Gewoon doen wat de rest van de wereld doet, niks geloven van wat politici zeggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be