![]() |
Iran vraagt aan de VN-veiligheidsraad om tussen te komen bij de rellen in GB
De Iraanse president Mahmoed Ahmadinejad:
"De Britse leiders zouden zich beter aan de kant van het volk scharen en naar hen luisteren. In plaats van troepen naar Irak, Afghanistan en Libië te sturen om die landen van hun olie te beroven, zouden ze beter aan hun burgers denken. Een deel van de Britse bevolking heeft zijn geduld verloren en heeft geen hoop meer voor de toekomst."bron Hoe de ene spreekt over 'rellen', 'tuig', de ander over 'volksopstand'. |
Citaat:
Stuurt de Navo troepen en vliegtuigen om de rellers te beschermen tegen de stoute Britse politie? Wordt Downing Street 10 beschoten en gebombardeerd? Of doen ze dat enkel tegen moslim staatshoofden? Mag de Arabische Liga dan een Arabisch humanitair vredesleger sturen indien de NAVO 't vertikt?? Mogen ze voor miljoenen wapens leveren? |
Vragen, vragen, allemaal vragen ;-)
|
"Hij hekelt ook "het stilzwijgen" van de Verenigde Naties. "Indien een honderdste van deze misdaden in een anti-Westers land was gebeurd, hadden de VN en de zogenaamde mensenrechtenorganisaties moord en brand geschreeuwd. Dit is een test voor de VN-veiligheidsraad om te zien of ze een van hun permanente leden durven veroordelen", zegt de Iraanse president nog."
Daar heeft hij wel een punt, doet me denken aan de rellen in Parijs enkele jaren geleden waar de VN ook niet tussenkwam. |
Citaat:
Soms hou ik van je posts :lol: |
Nog een vergelijking ivm de rellen in GB: "Kinderen gearresteerd in GB voor het gebruik van facebook":
http://lapupilainsomne.wordpress.com...es-no-en-cuba/ Moest het in Iran zijn het zou voorpaginanieuws zijn met een titel zoals hierboven. |
Dat Iran de zijde van gewone criminelen kiest,bevestigt alleen maar dat we gegronde redenen hebben om het als een vijand te beschouwen.
De gewoonlijke vijfde kolonne van Iran op dit forum komt ook weer uit zijn kot. Ook niets nieuw onder de zon. |
Citaat:
Inderdaad! Misschien moet toch gedacht worden aan sancties tegen het VK. |
Citaat:
Belachelijker kan niet meer.:lol: Uw vriend Assad doet wel wat anders en dat niet tegen criminelen. |
Citaat:
je zou best zelf de VN resoluties tegen je eigen land opvolgen:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb overigens nooit gezegd dat ik tegen een autoritair bestuur ben, integendeel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
in de categorie "aan de kaak stellen van westerse hypocrisie" vind ik deze nog altijd de geslaagste:
http://www.youtube.com/watch?v=-S1ZfjZmjgA |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be