![]() |
Winkeliers op de vuist met 300 man in ... Antwerpen
In Antwerpen? In Londen zal je bedoelen? Neen, in Antwerpen.
De winkeliers zijn het beu dat de politie de drugsdealers niet aanpakt. Ten einde raad hebben ze een burgerwacht opgericht. De reactie van de sossenburgemeester (waarnemend) Citaat:
De reactie van de politie Citaat:
Nu vermoed ik dat elke Vlaming, bij moeilijkheden de politie belt. Ik zou het straf vinden, dat ze dat in Antwerpen ook geen 1000 keer gedaan hebben. Maar nu was het de 1001° keer teveel .... Ik heb mijn gedacht, wat dat vermoedelijk zal geven bij de gemeenteraadsverkiezingen. Jullie ook ? http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...pen-noord.aspx |
Zijn er geen filmpjes om de juiste sfeer mee te geven?
Ik voorspel dat de burger steeds meer het recht in eigen hand zal nemen. |
Men moet de politie bellen ja, en de politie kent de problemen in die wijken maar al te goed... Maar de politie mag en kan daar niet teveel komen moeien...
De burgemeester en z'n ploeg kennen die wijken maar al te goed, ze weten wat de problemen zijn maar proberen het telkens op te lossen door een mooier voetpad en wat bloembakken in combinatie met extra speelruimte voor de jongeren... Het resultaat van jarenlang niet luisteren naar wet de bevolking aangeeft als probleem en de signalen negeren. Een burgemeester die de wijken tussen het Stuivenberg, Borgerhout en 't Koningsplein niet kent, kent gewoon z'n stad niet en heeft hier niets te zoeken. Hopelijk stopt men met stemmen op de sossen omdat "de vakbond" of de "ziekenkas" zo handig zijn... |
Citaat:
http://album.gva.be/foto-album/vecht...pen-noord.aspx |
Gisteren op WTV FOCUS
Café Dashake in kortrijk kijgt eindelijk geen vergunning meer. Op 3 jaar tijd, 150 politie-interventies ivm vandalisme, vechtpartijen, gewapende overvallen. Allemaal gerelateerd aan Dashake. Ook hier deet het stadsbestuur of zijn neus bloed en beweerde dat er geen problemen waren. http://www.focus-wtv.tv/programma/wt...ncing-da-shake |
Citaat:
Ineens ook wat over de nasleep er van, Ook later op de avond was het in de buurt nog onrustig. Zo staken onbekenden een glascontainer in brand op het Stuyvenbergplein. De politie roept omwonenden op om het heft niet in eigen handen te nemen en steeds de hulpdiensten te contacteren bij soortgelijke incidenten. ... De gewone gang van zaken hier...:? |
Als het autochtonen zijn die de straat opkomen zal de politie wel snel en hard optreden, wees gerust.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig zijn zij niet zo stom om op de politie te rekenen. Ze weten wat die in Antwerpen te betekenen heeft. 't zal binnenkort nog de Marokkaanse middenstand worden die de stad moet redden:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie wel ruimte voor een strenge, sociale en linkse volkspartij die de yuppie-multikulbullshit achterwege laat en volop gaat voor de stadsgemeenschap op zich. |
Wie zei hier onlangs nog dat de Vlaming bang is, zich laat doen?
Ik zei nog: De Vlaming kan veel verdragen, maar als de maat vol is... Wel onze maat is vol, de frustratie heerst en er zullen nog meer acties volgen! Bravo Vlaanderen!!!!!!! Vergeet ook niet achter een herverkiezing te vragen he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar heb ik keer op keer volstrekt gelijk in. |
Citaat:
|
Het werd eens tijd.
Edit: Laat maar, afgaande op de foto zijn het allemaal allochtonen die de drugsdealers tussen pakken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be