Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   R.o.s.s.e.m. bis? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=158910)

Salvadorii 11 augustus 2011 22:21

R.o.s.s.e.m. bis?

JP Van Rossem gaat weer meedoen aan de volgende verkiezingen... maar zal hij evenveel succes hebben als twintig jaar geleden?

Ik vrees van niet - ik zie hem niet meer dan 2 of drie percent halen, maar de kiesdrempel, dat niet vrees ik. Goed er is een anti-politieke sfeer, maar dan wel heel communautair gekleurd. Bovendien was zijn vorige termijn in het parlement ook niets om over te stouffen - hij deed erquasi niets. Bovendien zal er vermoedelijk een Lijst Rood! zijn die grotendeels dezelfde kiezers aanspreekt. Bon, ik hoop dat hij en Rood! allebei 4,5% halen, dan haalt sp.a misschien ook 4,5%! :-)

Noot: Ik weet dat het R.O.S.S.E.M moet zijn, maar de software laat het niet toe...

Pelgrim 12 augustus 2011 00:10

Als die zonder meer de Europese bail-outs voor de banken afwijst zou die wel eens mijn stem kunnen krijgen.

manta 12 augustus 2011 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5622635)
JP Van Rossem gaat weer meedoen aan de volgende verkiezingen... maar zal hij evenveel succes hebben als twintig jaar geleden?

Ik vrees van niet - ik zie hem niet meer dan 2 of drie percent halen, maar de kiesdrempel, dat niet vrees ik. Goed er is een anti-politieke sfeer, maar dan wel heel communautair gekleurd. Bovendien was zijn vorige termijn in het parlement ook niets om over te stouffen - hij deed erquasi niets. Bovendien zal er vermoedelijk een Lijst Rood! zijn die grotendeels dezelfde kiezers aanspreekt. Bon, ik hoop dat hij en Rood! allebei 4,5% halen, dan haalt sp.a misschien ook 4,5%! :-)

Noot: Ik weet dat het R.O.S.S.E.M moet zijn, maar de software laat het niet toe..
.

Politics boycot R.O.S.S.E.M ?8O

giserke 12 augustus 2011 00:23

Ik ben wel geinteresseerd wat zijn standpunt is op communautair gebied.
Daar is nergens iets over terug te vinden.

Salvadorii 12 augustus 2011 00:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5622866)
Politics boycot R.O.S.S.E.M ?8O

Nee, gewoon in titels belet het u van hoofdletters achtereen te zetten dus het veranderd R.O.S.S.E.M. vanzelf in R.o.s.s.e.m. - welicht om geschreeuw te vermijden...

Salvadorii 12 augustus 2011 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5622869)
Ik ben wel geinteresseerd wat zijn standpunt is op communautair gebied.
Daar is nergens iets over terug te vinden.

Ik ook eigenlijk, maar ik verwacht eerder Belgicistisch. Nochthans is er wel ruimte aan de linkerzijde voor een Vlaams nationalistische partij...

Henri1 12 augustus 2011 06:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5622635)

Noot: Ik weet dat het R.O.S.S.E.M moet zijn, maar de software laat het niet toe...

Hij zal nieuwe N-VA stemmen weghalen.

Herbstnebel 12 augustus 2011 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5622905)
Ik ook eigenlijk, maar ik verwacht eerder Belgicistisch. Nochthans is er wel ruimte aan de linkerzijde voor een Vlaams nationalistische partij...

enen die op de eedaflegging van koning albert 2, LEVE DE REPUBLIQUE, heeft geroepen ??? zou kunnen dat hij belgisch gezind is maar allesinds niet koningsgezind.

guido 007 12 augustus 2011 06:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5623064)

Waarom?

Bokkenreyder 12 augustus 2011 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5622905)

Jep, hij vond BHV al gezever! En hij heeft maar één programmapunt: betaalbare huizen! :evil:

Bokkenreyder 12 augustus 2011 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5623064)

:-D Hij zal rood en blauw nog verder verdelen! Dat is prima! :evil:

Bokkenreyder 12 augustus 2011 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herbstnebel (Bericht 5623075)
enen die op de eedaflegging van koning albert 2, LEVE DE REPUBLIQUE, heeft geroepen ??? zou kunnen dat hij belgisch gezind is maar allesinds niet koningsgezind.

Koningsgezind is hij niet, neen! Dat is nog een voordeel! :-D

kameleon 12 augustus 2011 09:40

Mijn stem heeft hij alvast. Wat zijn programma ook mogen zijn.

manta 12 augustus 2011 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5623274)
Jep, hij vond BHV al gezever! En hij heeft maar één programmapunt: betaalbare huizen! :evil:

De belasting op Italiaanse automerken zal ook wel moeten verlagen.
En uiteraard de roken op café-wet zal snel aangevochten worden... :-D

Pelgrim 12 augustus 2011 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 5623274)

Met dat programmapunt zou hij wel heel hard kunnen scoren. Want wees nu eerlijk, als ge amper rondkomt om uw huishuur te betalen is BHV een hoop volstrekt onzinnige zever.

matthias999 12 augustus 2011 11:21

Gedoemd om te mislukken. Kijk maar naar LDD...

Hollander 12 augustus 2011 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5623506)
Met dat programmapunt zou hij wel heel hard kunnen scoren. Want wees nu eerlijk, als ge amper rondkomt om uw huishuur te betalen is BHV een hoop volstrekt onzinnige zever.

Op het eerste gezicht wel ja. Totdat ge inziet dat het hier om een fundamentele inrichting van uw land gaat en dat die inrichting in toenemende mate verantwoordelijk is voor andere problemen in uw land.

nihao 12 augustus 2011 13:09

Bestaat er al een studie over de invloed op de vastgoedprijzen die de inwijking van de francochons heeft uitgeoefend ?

Zapatista 12 augustus 2011 13:21

Ik ben eerlijk gezegd oprecht benieuwd naar zijn programmapunten.

Xenophon 12 augustus 2011 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 5623721)
Ik ben eerlijk gezegd oprecht benieuwd naar zijn programmapunten.

1. Alles Vlaams is slecht.
2. Leve de republiek.
3. Dikke pree belastingvrij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be