![]() |
R.o.s.s.e.m. bis?
JP Van Rossem gaat weer meedoen aan de volgende verkiezingen... maar zal hij evenveel succes hebben als twintig jaar geleden?
Ik vrees van niet - ik zie hem niet meer dan 2 of drie percent halen, maar de kiesdrempel, dat niet vrees ik. Goed er is een anti-politieke sfeer, maar dan wel heel communautair gekleurd. Bovendien was zijn vorige termijn in het parlement ook niets om over te stouffen - hij deed erquasi niets. Bovendien zal er vermoedelijk een Lijst Rood! zijn die grotendeels dezelfde kiezers aanspreekt. Bon, ik hoop dat hij en Rood! allebei 4,5% halen, dan haalt sp.a misschien ook 4,5%! :-) Noot: Ik weet dat het R.O.S.S.E.M moet zijn, maar de software laat het niet toe... |
Als die zonder meer de Europese bail-outs voor de banken afwijst zou die wel eens mijn stem kunnen krijgen.
|
Citaat:
|
Ik ben wel geinteresseerd wat zijn standpunt is op communautair gebied.
Daar is nergens iets over terug te vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enen die op de eedaflegging van koning albert 2, LEVE DE REPUBLIQUE, heeft geroepen ??? zou kunnen dat hij belgisch gezind is maar allesinds niet koningsgezind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn stem heeft hij alvast. Wat zijn programma ook mogen zijn.
|
Citaat:
En uiteraard de roken op café-wet zal snel aangevochten worden... :-D |
Citaat:
|
Gedoemd om te mislukken. Kijk maar naar LDD...
|
Citaat:
|
Bestaat er al een studie over de invloed op de vastgoedprijzen die de inwijking van de francochons heeft uitgeoefend ?
|
Ik ben eerlijk gezegd oprecht benieuwd naar zijn programmapunten.
|
Citaat:
2. Leve de republiek. 3. Dikke pree belastingvrij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be