![]() |
Artiesten met kritiek op De Wever krijgen bergen haatmail
Wie van jullie, De Wever aanhangers, "hier aanwezig" doet er aan mee ?
Of zijn het allemaal "anderen" ?? http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...haatmail.dhtml 8-) |
Voorpagina nieuws in De Morgen. :lol:
Dat was echter niet het geval toen De Wever meer dan 1000 haatmails kreeg. |
Die sturen dat gewoon naar zichzelf om nog is in de belangstelling te komen, geef toe , wat is een "Daan" en Bart Peeters, is dat dien ene met z'n trommeltjes dash toen er nog zwart-wit tv was...
|
Nog nooit gedaan en ben ook niet van plan om dat te doen.
|
Als je kritiek geeft moet je maar kritiek verdragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daan en Bart Peeters hebben na hun kritiek tegenover Bart De Wever bij mij ook afgedaan, hoor.
Stelletje *****:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig dat de titel van De Morgen zelf komt:
"Al wie tegen De Wever is moet gewoon zijn bek houden." Echt bangmakerij. Toen De Wever over de duizend haatmails kreeg zagen we ook niks in de trend van "Al wie voor De Wever is moet gewoon zijn bek houden." |
Citaat:
Als artiest kan ik zowel Daan als Bart Peeters best pruimen, hun politieke mening zal daar ook niets aan veranderen. En sinds wanneer is Bart Peeters een flikker? Heeft hij het bij jou al geprobeerd of zo? |
Citaat:
Bart Peeters heeft zijn mening en zegt die, de haatmailers hebben hun mening en outen die evenzeer. Heel anders wordt het wanneer er bedreigingen geuit worden. Dan is er wél een probleem en zou ik, als ik Bart was, discreet de politie inlichten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ernstig blijven aub, het was middelmatig om te beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Daan wel of zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be