![]() |
Mark Rutte scott Geert
Vlak nadat geestverwant Breivik 77 mensen vermoordde, pakte Wilders de draad weer op van zijn islamofobie: En definieerde moskeeën als haatpaleizen.
Rutte counterde vandaag: "een verschrikkelijke uitspraak” en "een zeer ongepaste term”. |
geestverwant ?
Mark Rutte scott ? waar is uw geliefde nederlands nu Ebertje ? |
|
Zou je niet eerst eens leren schrijven?
|
Citaat:
|
Zou het misschien niet beter zijn als Wilders zijn "militante" termen zou laten vallen. Dus geen "tsunami" "haatpaleizen" of een "invasie" van moslims.
Dit kan ook op een beschaafde manioer worden gezegd met minder ophef. Ik ben bang dat meer mensen deze "militante" termen gaan gebruiken om geweld te rechtvaardigen. Daarmee zeg ik niet dat Wilders de doden in Noorwegen op zijn conto heeft staan! |
Zouden we Wilders geen proces aan z'n been kunnen lappen, dat heeft altijd succes!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is 't Wilders die voor 'onrust' zorgt in Europa, de wereld? Hoe kom je tot die conclusie, welke redenering is daar aan vooraf gegaan? Wilders weg (of tot zwijgen gebracht)---> rust in Europa, is 't dat wat je bedoelt? Ik zie dat anders, Wilders is 'n 'gevolg' van de 'onrust', de maatschappelijke problemen, hij kaart ze aan, hij veroorzaakt ze niet, hij trekt aan de bel, in zijn bewoordingen, wakkerschuddend! |
Citaat:
Dat iedereen persoonlijk beseft dat hij deel uitmaakt van deze wereld en iedereen ook verantwoordelijkheid met zich meedraagt, met name over de gevolgen zijn uitspraken. Een ieder persoonlijk , maar ook Wilders en natuurlijk ook talloze fanatieke Moslim predikers. |
Citaat:
|
Citaat:
Beter nog; wat is de 'oorzaak' van die cirkel van onrust en geweld? Uitspraken van Wilders, niet toch? |
Citaat:
Wie is Rutte? VVD; Volkspartij voor Vrijheid & Democratie; staat hij daar niet zelf achter? |
Citaat:
Dus begin met de mens. Opvoeding, onderricht en verantwoordelijkheid zijn hierbij de sleutelwoorden. Wilders is slechts één onrustig element in een veel groter systeem welke nu in onbalans is. Maar ik wil natuurlijk ook niet voor "Haags Orakel" worden uitgemaakt. Dus slimmer zou zijn om een internationale denktank op te richten om tot een bepaald model te komen om het onrust - probleem in stappen als een project aan te pakken. |
Citaat:
Mijns inziens wordt dit al redelijk lang gedaan, of 't zou onlangs moeten afgeschaft zijn, zonder dat ik er vanaf weet. Als de onrust in de mens zèlf zit, zal je er met je project om 't probleem in stappen op te lossen, ook niet komen. Wie zouden er dan in dat project/die 'denktank' zoal zitten; 'de' mens? Met al die onrust & ontevredenheid in zichzelf? Ohw, je hebt wat toegevoegd; Wilders is 1 onrustig element? Verklaar je nader? |
Citaat:
Het is gewoon de aanwezigheid van de islam die voor onrust zorgt. Al de rest is bijzaak of niet relevant. |
Citaat:
En als zij dan bij elkaar komen in een denktank vormen, dan kunnen zij bepalen welke terugkoppeling zij geven om de het gewenste rust niveau weer te bereiken. Alleen in het geval van de samenleving hebben we te maken met een systeem dat een complex chaotisch gedrag vertoont. Dus garantie tot aan de voordeur. |
Citaat:
En ja, nieuwe elementen verstoren het voormalige evenwicht merkbaar omdat er weer naar een balans moet worden gezocht! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be