![]() |
De dapperste vrouwen van de wereld
Citaat:
|
Ik heb een gevoel dat dit eerder een 'mijn geslacht is beter'-thread veroorzaakt dan dat de moed en roekeloosheid van de persoon in kwestie besproken wordt.
|
Bijzonder spijtige zaak.
|
Citaat:
een ongepast denigrerend woord in deze context. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Guardian
Citaat:
|
Guardian
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zal wel haar redenen gehad hebben. |
Citaat:
Mijn grote idool: ![]() |
Daar kunnen talloze redenen voor zijn maar het helpt haar niet meer.
Spijtig is in dit geval dan ook een onderwaardering. |
Roll models...
|
Citaat:
|
Ngozi kreeg bedreigingen omdat ze opnieuw gaat proberen wijdverspreide corruptie aan te pakken.
Ze laat zich geen schrik aanjagen en gaat er volop voor. Dat zijn de grote heldinnen van deze tijd. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die wilde ook van geen ophouden weten. Zo was er dan iemand in een vrachtwagen, die de dochter van Van Noppen van de baan duwde, die belde Van Noppen toen op en vertelde hem dat ze er volgende maal los over zouden rijden als hij niet stopte. Doe maar, antwoordde Van Noppen, vermoord mijn kinderen maar, dat interesseert me niet. Ze hebben het hem dan anders uitgelegd zodat hij wel stopte. |
Citaat:
Jij bent er dus zo eentje dat vind dat iedereen zich maar moet laten terroriseren of anders een onmens is of een idioot. Ik zou voorstellen dat die laatste twee kwalificaties op de daders en hun sympathisanten toegepast worden. |
Citaat:
Haar familie en iedereen die dat begrijpt, mag er trots op zijn. Dat zijn geen functies voor broekschijters. En het zijn tegenwoordig dikwijls vrouwen die de ballen hebben om zich niet te laten wegterroriseren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be