![]() |
Draadtitels tegen het forum-reglement
Sommige berichten worden geknipt
draadtitels nooit dus er moeten voorbeelden te vinden zijn ook momenteel (ik heb er ooit ge-rodedriehoekt trouwens in mijn naïve tijd) |
Is dit een haiku?
|
Citaat:
een van vijf lettergrepen een tweede van zeven en een laatste van weer vijf maar : het moet over een werkelijke waarneming van een natuurfenomeen gaan op een zodanige wijze dat het tegelijk een filosofische fedachte over het tijdsverloop meegeeft (geboorte, dood, schoonheid, sterven, seizoenen) Een andere dichtvorm met dezelfde lettergreepregels die een meer ironische of cynische inhoud kan hebben noemt men een senrioe |
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit zie ik meeuwen
noch in noch uit het seizoen die schoonheid ontbreekt |
en wat ook ontbreekt
zijn de filosofische gedachtengangen |
een gedicht van twee haikoe's, blijft dat een haikoe of wordt dat een haikudde?
nooit zie ik meeuwen noch in noch uit het seizoen die schoonheid ontbreekt en wat ook ontbreekt zijn de filosofische gedachten-gangen |
mijn gedachten zijn deze
ik ben het andere ik blijf dezelfde mijn gedachten zullen veranderen dit is geen haiku dat is ook overbodig je snapt het toch, niet? |
En nu nog een draadtitel vinden tegen het forum-reglement.
Of er een maken. |
Citaat:
|
Ik heb er alleszins geen weet van...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Het ziekelijk getrol met de vermenigvuldiging van de Pedo draadtitels gericht tegen een vogelvrij verklaard forumlid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Trollen is tegen het forumreglement maar een aantal trollen wordt hier in de watten gelegd i.p.v eraf gegooid.
Voor wat de pedo trollen betreft: dat zijn er een viertal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be