![]() |
Maingain roept Vanackere op tot collaboratie
Ollieke kan het niet laten. In een reactie op de uitspraken van Stefan Vanackere die vrijdag in de pers verschenen, speelt hij de bal terug.
'Zal de Cd&V zich van standpunten van de N-VA kunnen distanciëren en het minderhedenverdrag door de Vlaamse regering kunnen laten ratificeren?" zo vraagt hij zich af. Hij vergeet dat de N-VA nog altijd in de Vlaamse regering zit. Bovendien gooit hij nu al terug één van eisen van de franstaligen terug op tafel die Di Rupo slinks aan zijn nota had toegevoegd en waarvan overeengekomen was om ze te encommissioneren om Beke over de streep te trekken om aan de onderhandelingstafel te verschijnen. Niets daarvan dus: Ollie haalt ze nu al terug boven. Bovendien ziet hij wel iets in een wetenschappelijke benadering van een uitbreiding van Brussel, zoals Vanackere zich eerder deze week stoemelings had laten ontvallen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ellingen.dhtml Het komt echt nooit meer goed! De CD&V zit in de fuik en kan er alleen nog uit met onherstelbare schade! Eigen schuld, dikke bult! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als redacteur bij LeVif moet ik wel vanalles uit mijn duim zuigen. Want de feiten en argumenten zijn altijd in tegenstelling met mijn missie:twisted: |
Maingain zegt eens iets en het is weer hysterie alom bij de stoere Vlaamse leeuwen.
Triestig volk. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de Cd&v zitten ze de voorbij dagen zwaar te brainstormen hoe ze hun schade kunnen limiteren. Ik wens ze weinig succes, ze hebben me zwaar teleurgesteld.
|
Citaat:
dit geldt ook voor de andere Vlaamse partijen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou echt van die vent, die laat tenminste open en bloot zien waar het de franstaligen om te doen is. Maingain op TV zijn weer 10k stemmen voor de nationalisten. |
Die man mag van mij ook een standbeel krijgen, Met maingain aan tafel is er tenminste nog hoop op dat de onderhandelingen op de klippen zullen lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be