![]() |
Gennez en de croo: tegen eind september een regering
http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...er-B-H-V.dhtml
De twee grootste collaborateurs van vlaanderen doen hun mond nog eens open zene. Tegen eind september een regering? Natuurlijk als je plat op de buik gaat en hun hielen likt waarom dan al niet tegen midden september?:x Zelf geloven ze dat een akkoord over BHV een kwestie van enkele dagen is. Waar er al enkele regeringen over zijn gevallen denken zij nu in enkele dagen op te lossen met mensen als Maingain aan tafel, die toch maar enkel een uitbreiding brussel en een corridor voor in de plaats wilt... Bij voorbaat mislukt, lijkt me.:roll: Anders stevenen we af op de meest anti-vlaams regering uit de geschiedenis die waarschijnlijk ook wel de laatste wordt... (België graaft zijn graf):lol: |
Tuurlijk, als ze niet teveel tegenwringen en de Waalse politiekers zoveel mogelijk hun zin geven dan hebben wij volgende maand al een regering.
Wat voor één... |
Citaat:
Voor Di Rupo geen probleem, de MR en FDF staan sterker dan de PS in Brussel. En de gemeente verkiezingen komen eraan. |
Citaat:
|
Gennez en Decroo hebben enorm veel schrik voor verkiezingen. Beide partijen gaan met moeite de 10 % nog halen.
Naar verkiezingen gaan we met Maingain aan tafel. Voor Maingain gaan we echt een standbeeld moeten gaan oprichten. Wat die al voor de vlamingen gedaan heeft :-). |
Citaat:
CD&V gaat niet plat op de buik gaan. |
Citaat:
oops. |
Citaat:
Vandaar dat het waarschijnlijk snel moet gaan. :-D |
Citaat:
NVA aan de kant gezet bij het huisvuil (= VB) en nu alle hoop op Markske vd kampioenen :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na een gesprek met Elio is er iets afgesproken, wat weten we niet. Maar het heeft Beke over de schreef getrokken. Ik denk dat Elio samen met Spa, Open VLD, Cd&v, Groen, PS, Ecolo, Cdh gaat het kartel FDF/MR onder druk zetten. Denk ik, hoop ik |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen valt er in oktober een vetbetaald deel weg. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze werd idd goed betaald voor dat klungelwerk. |
Citaat:
|
Citaat:
Peeters is het zwaartepunt van de Cd&V en eigenlijk ook van de onderhandelingen. Zonder Vlaanderen is België niets meer. En Vlaanderen is beter af van het "huidige Belgie ". |
Citaat:
En Beke is zijn "bolwassing" door Di Rupo nog niet vergeten ( de brief van Elio ) dus flaminganten en hervormingsgezinden hier. Maak jullie maar geen zorgen, we gaan naar nieuwe verkiezingen. |
Citaat:
Mijn handen jeuken al om die verraders hun verdiende loon te geven!!!!:twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be