![]() |
Wouter van Besien was helemaal niet sociaal
Citaat:
Volgens mij is hij dat nog steeds niet. Volgens mij is hij meer een volksverader dan een sociaal iemand. Door zijn toegevingen (is met alles akkoord gegaan tot nu toe) zet hij ons sociaal stelsel helemaal op de helling. Lees meer http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...introvert.aspx |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is hij nog steeds dezelfde, lees mijn argumentatie maar. |
Groen! is ook helemaal niet sociaal. Groen! is extreem links én collaborateurs met Ecolo.
|
wat heeft dat nu met ook maar iets te maken???
|
idd groen is helemaal niet sociaal.
Al hun voorstellen komt op de factuur van de lagere middenklasse. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit zou onderandere mede kunnen verklaren waarom AGALEV de wapenleveringen aan dictaturen mee heeft goedgekeurd met paars/groen. "Luister naar mijn woorden, zie niet naar mijn daden" |
Citaat:
|
Citaat:
stel dat men een foto vindt van een 3-jarige Bart Dewever met een Belgische vlag in zijn hand, ga je dan hem ook onbetrouwbaar vinden? of stel dat je van diezelfde Bart Dewever een foto van vindt samen met een extreem-rechtse Fransman, wilt dat dan zeggen dat Dewever ook een Franse extreem-rechtse is? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En de door U aangehaalde voorbeelden heeft niks te maken met de persoonlijkheid van De Wever, itt besien. met een vlagske zwaaien aan 3 jaar weet je niet wat je in de hand hebt. Een foto van uzelf, is geen beeld van uw persoonlijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
We zullen eens zien welke pijlen we volgende verkiezingen maken, als de helft van uw geliefkoosde burgemeesters zonder postje zal zitten. |
Citaat:
allé kom zeg, discussieer eens over inhoudelijke zaken ipv op de man te spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is daar zo moeilijk te begrijpen aan? |
Citaat:
met wat houden jullie zich bezig, amai. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be