Cynara Cardunculus |
16 augustus 2011 09:46 |
Naast de pot pissende politici
Letermes 'minnares': "Hij is nu van zijn vrouw af, dat weet ik"
Citaat:
"Volgens mij zijn Yves Leterme en zijn vrouw al lang niet meer samen. Eigenlijk weet ik dat wel zeker, want ik heb het vernomen van de schoonbroer van Yves". Dat zegt Marijke V., de vermeende maîtresse van de premier in een openhartig gesprek in Dag Allemaal.
Marijke V. was via Facebook bevriend met de schoonbroer van Leterme. "Hij was vrij open over het gezinsleven van Yves". Uit het gesprek blijkt, als we haar mogen geloven, dat Leterme er bijna een handvol gezellinnen op na hield.
Zoals met B. en H. en F.
"Onze relatie is spontaan uitgedoofd, het kwam van beide kanten. Maar ik had toen wel een vermoeden dat hij het met andere vrouwen deed. Zoals met B., die ook al ter sprake kwam in Dag Allemaal.
|
LEES HET HELE SAPPIGE VERHAAL
En dan hebben we nog Steve "Sjalleke" Stevaert die door zijn marokkaanse verzorgster blijkbaar van valles werd ontdaan behalve van zijn pamper....
De Decker.... wie heeft daar meer informatie over? Is het nu af of aan met zijn lief?
Wie kent nog meer sappige verhaaltjes?
Alleen van Kris Peeters blijft ge af! Als George Clooney het ook doet verlies ik mijn geloof in de mensheid.
|