Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Yves Leterme (CD&V) - 7 tot 13 juni (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Het NVA een blok aan uw been voor het leven ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15910)

neruda 11 juni 2004 08:43

Beste,

hoe ik meer uw attidude van de afgelopen weken analyseer hoe meer ik het gevoel heb dat u in een zekere zin toch beter niet met de NVA in zee had moeten gaan.
Is dit wel de juiste strategie geweest ?
Gezien de peilingen had u het niet beter zonder de NVA gedaan ?
Want in de veronderstelling dat het kartel op zondag zou winnnen gaan men zich toch altijd de vraag stellen of dit wel uw persoonlijke overwinnning als voorzitter is geweest of die van de NVA ?

Ok , dat u de oude garde opnieuw gaat optrommellen maar de NVA mee onder uw hoede nemen , was dit niet iets teveel van het goede ?

giserke 11 juni 2004 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Beste,

hoe ik meer uw attidude van de afgelopen weken analyseer hoe meer ik het gevoel heb dat u in een zekere zin toch beter niet met de NVA in zee had moeten gaan.
Want in de veronderstelling dat het kartel op zondag zou winnnen gaan men zich toch altijd de vraag stellen of dit wel uw persoonlijke overwinnning als voorzitter is geweest of die van de NVA ?

Ok , dat u de oude garde opnieuw gaat optrommellen maar de NVA mee onder uw hoede nemen , was dit niet iets teveel van het goede ?

mag ik er u aan herinneren dat voor het kartel de CD&V ook in het slop zat? het is pas na het kartel dat de peilingen zijn beginnen keren.

neruda 11 juni 2004 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:

Beste,

mag ik er u aan herinneren dat voor het kartel de CD&V ook in het slop zat? het is pas na het kartel dat de peilingen zijn beginnen keren.

De vraag is ..wie gaat er met de taart lopen ingeval er goed wordt gescoord ?

giserke 11 juni 2004 17:57

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke

De vraag is ..wie gaat er met de taart lopen ingeval er goed wordt gescoord ?

alles is zeer correct in een contract vastgelegt.

Yves Leterme 12 juni 2004 16:07

Als we winnen, winnen we samen. Zo hoort het toch in een goede ploeg?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be