![]() |
Wie wordt de volgende premier?
Volgens mij Yves Leterme... omdat Laurette Onkelinx - bij het overstag gaan van de CD&V - beloofd heeft de Vlamingen iets te gunnen...
En wat denkt U? |
Citaat:
|
Herman Van Rompuy combineert nu reeds het europese voorzitterschap met de leiding van de economische regering van de Eurozone, het confederale België met zeer weinig restbevoegdheden kan daar gerust bij. Op die manier vervult hij het gemeime agenda van de christen-Democratie nl. de schepping van het "Belgian Empire" van Gibraltar tot aan de Oeral.
|
Urbanus
|
![]() |
Ik wil eigenlijk wel eens een jaar premier zijn van dit land.
Ik zou me ferm amuseren denk ik :) |
Premierschap, dat is nu zoiets relatief onwichtigs dat tegelijk de indruk geeft aan de publieke opinie dat je iets bereikt hebt. Dat kan je gemakkelijk weggeven in de onderhandelingen om er iets structureels voor in de plaats te krijgen.
|
Di Rupo wou toch zo graag premier worden. Dat zou hij vast wel worden als dank om ons op te zeilen met een misbaksel van een regering die we binne enkel weken door ons strot geramd krijgen.
|
Citaat:
|
![]() |
er komt geen nieuwe Belgische premier.
Leterminator is de allerlaatste. |
Citaat:
|
di rupo of leterme part 700
|
Hebben we eigenlijk een premier nodig?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, is het niet door de Franstaligen, dan zullen VLD en SPa maar al te graag een CD&Ver naar voren schuiven. Onze typische Vlaamse eensgezindheid, weet je wel :lol:
|
welke vlaamse eensgezindheid?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be