![]() |
Erkenning van de Arabische taal in Brussel
Zoals we allemaal weten is de toekomst van Brussel Arabisch.
Mocht de Arabische taal als officiële taal worden erkend in Brussel, zou er een nieuwe situatie ontstaan die veel voordeliger is voor Vlaanderen. Goed idee? |
Citaat:
Maar ik acht de Vlaamse politieke elite, noch de Vlaamse Beweging daartoe in staat. |
Waarom alleen in Brussel? Waarom niet ineens in alle Europese grootsteden, Met de verplichting aan de aboriginals om onderdanig arabisch te leren spreken voor het geval ze aan de arabieren hun yizyah taksen moeten betalen?
|
Citaat:
|
Citaat:
En Gent krijgt Turks statuut, net zoals héél Duitsland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sticht mijn eigen Republiek in mijn tuin, Vlaams Maingainia. Dan eis ik een corridor. Naar waar dat weet ik nog niet, maar het doet er ook niet toe :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och ja waarom niet. En als we bezig zijn kunnen we direct ook Antwerpen, Gent, Brugge, Oostende, Aalst, Leuven, etc arabisch als 2de taal invoegen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, haten op immigranten leverde tot dusver meer electoraal gewin op. Haten op Brussel doet het nog steeds goed. De Vlaamse 'elite' heeft zich vol kunnen graaien, maar kijk voor de grap wat de taalsituatie nu is. |
Citaat:
Islam buiten, geen vreemde taal in Vlaanders meer Eigen taal eerst....:twisted::evil::x |
Citaat:
Ik had 't kunnen weten.:twisted: |
een moslim bij mij op school eiste een inschrijvingsbrief in het arabish, de directeur bekeek hem eens lachte en liep gewoon verder
LETS HOPE IT STAYS THAT WAY! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be