![]() |
Ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan.
Maar eigenlijk heeft het Vlaams Blok met zijn stopzetting van de miljardentransfer van Vlaanderen naar Wallonië het sterkste economische programma van alle partijen aan de Vlamingen te bieden. Als die jaarlijkse transfer van 10 miljard EURO inderdaad stilvalt dan komen er voor Vlaanderen zoveel middelen vrij om de economie te stimuleren, onderwijs- en zorgsector te steunen etc., dat geen enkel van de programma's van de andere partijen daar nog tegen opkan. Ik lag tot nu toe niet echt wakker van een onafhankelijk Vlaanderen. Maar als ik naar mijn portemonnee kijk dan moet ik nu gek genoeg toegeven dat stemmen op het Vlaams Blok de verstandigste keuze is. |
Citaat:
heu, waarom denkt u het stopzetten van de transfers exclusief te claimen aan het Blok? Ik denk dat de N-VA wat dat betreft al ietsepietsie meer denkwerk heeft over uitgericht. En niet alleen denkwerk! |
Giskerke,
In naam van 6.000.000 Vlamingen : maak er dan eens SAMEN werk van. |
Citaat:
Bovendien zit de NV-A nu bij CD&V. Dat punt in het programma van NV-A is dus irrelevant geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaamse solidariteit ! Vlaanderen heeft veel kansen, als het zich autonoom kan manifesteren ! |
Citaat:
Dan zullen we misschien geloven dat ze het goed voor hebben met Vlaanderen! |
Citaat:
|
Dan mogen ze beginnen voortdoen..
|
Citaat:
|
Citaat:
Man man man, dat wordt nog lachen met die Bourgeois. Nu beginnen ze zelfs hun communautair taaltje al af te zwakken... . Verder zei Bourgeois altijd: "ik ben tegen het cordon sanitaire". Nu blijkt dat hij zeker niet akkoorden wil afsluiten met het VB, ook al is zijn achterban tegen dat cordon. Dit zal hem ongetwijfeld weer een pak stemmen kosten... . Ze doen maar. |
Citaat:
Ze lopen met hun ogen open in dezelfde val die de VLD zijn kop zal kosten zondag. Of hoe een ezel zich géén tweemaal stoot... |
Die transferts.... indien ze werkelijk zouden bestaan... hoe gaan de windbuilen van het VB en eventueel het NVA die echt kunnen afschaffen...????
door het boeltje te blokkeren...??? door de wapens op te nemen en een nieuw Libanon of Ierland of Palestina/Israël in het leven te roepen...??? misschien een stom vraagje van jullie ouwe knar... maar ik heb nog nergens op geen enkel debat een serieus realiseerbaar voorstel terzake gehoord... men verwijt Guy dat hij loze bloften doet... maar de voorstanders van het be-eindigen van die zogezegde transferts hebben nog niets echt werkbaars gezegd terzake... of was jullie geliefde steenbok toen in slapp gevallen??? :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de Spleet heeft 5 jaar lang alle Rechtse partijen links laten liggen en moet je eens zien hoe zijn partij er nu aan toe is: één puinhoop. Als Leterme ook de linkse toer opgaat is hij nog slechter als dan een ezel, want deze stoot zich géén twee keer aan dezelfde sos. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be