![]() |
KVHV bezet IJzertoren in Diksmuide
Citaat:
http://rechtsactueel.wordpress.com/2...n-af-te-nemen/ :vlaander::vlaander::thumbsup::thumbsup: |
Die rechtgeaarde Vlamingen moeten verdorie toch nogal wat kaakslagen verduren!
|
Bravo voor de slechte timing! Terwijl tientallen studenten al dan niet gewond terug thuis proberen te raken een symbolenstrijd gaan voeren. In de pers komen zal ook geen succes worden vermoed ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Pukkelpopdrama niet. |
Citaat:
Als er zich dan rampen voordoen, kan de studentikoze onozelheid tijdig afgeblazen worden. |
Citaat:
My point exactly |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik even onnozel doe als u: Goed dat pukkelpop stil ligt, nu kunnen meer mensen volgen wat er gebeurd op de ijzertoren. :roll: |
Citaat:
Het zegt veel over de sossen dat zij hun 1 mei kwijt zijn aan het VB... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de grond vind ik het fijn als flaminganten blunderen en hun cinema op ongelukkige momenten afspelen. |
Citaat:
|
De volgende keer gaan we vragen aan u wanneer de impact maximaal zal zijn voor een actie, staaf.
|
Citaat:
|
Grappig. KVHV is ook een belediging voor alles waar het voor zou moeten staan. Zij zouden net wel hun naam moeten veranderen. Vooral Gent is nog het meest hilarische. Geleid door een protestant, en schaarsgeklede vrouwen op de affiches.
|
Citaat:
Maar jongen toch! Kan ik iets voor u doen? Wacht, ik zal er u nieuwe geven. ![]() ![]() Citaat:
Er wordt met spek geschoten! |
Citaat:
Zeg me niet dat jij er bij was? :lol::lol::lol: |
Citaat:
En schaarsgeklede vrouwen? Voorbeeldje? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be