![]() |
De Origami Partijen
Hier worden veel draden gestart over wie wel of niet zal plooien en wanneer of hoe ze wel of niet zullen plooien.
Over het algemeen is het vrij eenvoudig*: 1. De traditionele partijen en Groen! worden geplooid, ze moeten plooien, anders mogen ze niet meedoen. Dit zijn de Origami partijen. 2. De franstalige partijen doen de Origami partijen plooien - ze slagen er zelfs in de Origami partijen ervan te overtuigen dat hun manipulatief vouwen een meerwaarde heeft. 3. De N-VA *= Het VB staat buitenspel, ook door zijn eigen toedoen. |
En CD&V? Zal die plooien? Het is me nog onduidelijk, ik hoop dat ze bij hun standpunten blijven en als men zich bedot voelt dat ze dan de stekker eruit durven trekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bon, ieder zijn mening. |
Citaat:
1. De traditionele partijen en Ecolo worden geplooid, ze moeten plooien, anders mogen ze niet meedoen. Dit zijn de Origami partijen. 2. De vlaamse partijen doen de Origami partijen plooien - ze slagen er zelfs in de Origami partijen ervan te overtuigen dat hun manipulatief vouwen een meerwaarde heeft. 3. Het FDF Het is mogelijk dat ik u verkeerd begrepen heb maar dat ligt dan niet aan mijn domheid maar eerder aan de spreker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be