![]() |
Toch even ( voor de verandering ) een klein polltje in 't geval dat het blok zondag klappen krijgt .En ik bedoel hier degelijk onder de drempel van vorige Vlaamse verkiezingen , he !!
Meer bepaald wat de uitleg hiervoor gaat worden , gegeven door de forumblokkers.Ben nieuwsgierig waar we gaan uitkomen.... :? |
Neruda, ik weet nog steeds niet op welke partij jij stemt. Hou je dat geheim? Of heb ik het ergens gemist?
|
op 31 juni zal het Vlaams Blok verliezen ! :roll:
|
Citaat:
Als je de strekking van de huidige staatshoofd van Chili vindt ..dan heb je raak.. :wink: ..daarna..niet te hard schieten hé ! |
Ik mis de optie : dan hebben ze gefoefeld met de stemcomputers.
Want peilingen zijn peilingen en verschillen altijd van de uiteindelijke uitslag maar zo ver er naast dat zou wat te zijn. |
Citaat:
Citaat:
... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat foefelen met stemcomputers dan een optie? Ik dacht dat dat standaard was.
We spreken hier wel over politiek he. |
Neruda ik betrouw niemand. En zeker geen politiekers.
Zie topic over bugs in stemcomputers. Om te zien Neruda wat ze zouden zeggen bij een nederlaag die vanhet Vlaams Blok zal je ze eerst eens moeten laten meeregeren denk ik. |
Citaat:
Maw jij kunt een hele sterke technische voetbalspeler zijn maar met een anti-sympathiek gedrag zal je nooit in de ploeg opgenomen worden... |
Er zijn genoeg ettertjes die het tot voetbalvedette geschopt hebben Neruda.
Kijk maar eens naar Nederland...daar krijgen ze de ettertjes gewoon niet UIT de ploeg ten voordelen van sympathiekere spelers. |
Citaat:
En wat betreft uw etertjes in Nl ..ze zijn er nog inderdaad ..maar nog één extra jaartje zware chemo blijven geven.en de kankercelletjes zullen voorgoed verdwijnen... |
Citaat:
Stem je op de SP.A in België? Of op een ander? Of zeg je dat liever niet? (dat is uiteraard je volste recht) |
Citaat:
Chile één van de weinige latijns amerikaanse naties die de economische recessie overleefd heeft en het zeer goed doet. Het lijkt nu wel vanzelfsprekend voor welke strekking ik het meest aangetrokken voel , niet ? |
Citaat:
Is het dan de sociaal-democratie van SP.A die je goed vindt? |
Hmm, momenteel 8 stemmen op 'linkse media' terwijl het VB in deze laatste rechte lijn naar de verkiezingen toch wel eerlijk behandeld werd door de vrt (of wordt vtm (kan ik niet bekijken via mijn antenne) en de kranten (met wellicht De Morgen op kop) bedoeld?).
In Audit 04 kregen ze alvast een gelijkwaardige behandeling. En in Woord tegen Woord krijgen ze ook hun kans (die ze al dan niet benutten). |
als het vlaams blok een eerlijke kans krijgt en de standpunten rustig mag uitleggen of zich mag verdedigen stijgt het plots in de peilingen... nog het groot debat op TV 1 en op VTM rustig doorkomen en er komt nog een procentje bij 8O :P :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Neruda,
We leven hier niet in Rusland ? Moment een beetje he. In welk land maakte men wetten om politieke tegenstanders te kunnen vervolgen ? Juist USSR. In welk land nam men burgerrechten af van mensen die een andere mening had ? Juist USSR. In welk land bracht men effectief mensen met een andere mening voor de rechtbank ? Juist USSR. en dan nu In welk land heeft men wetten gemaakt en speciaal aangepast om een politieke tegenstander te kunnen vervolgen ? Juist Belgie. In welk land gaat men binnenkort een wet goedkeuren om burgerrechten af te nemen van mensen wegens her verkondigen van hun (foute ?) mening ? Juist Belgie. In welk land heeft men effectief een proces aangespannen tegen mensen met een andere (foute ?) mening ? Juist Belgie. en dan moet ik gerust op mijn twee oren slapen en er zeker van zijn dat we niet in de USSR leven ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be