![]() |
Steunfonds Pukkelpop
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110820_102 Is dit niet van de pot gerukt. 60.000 deelnemers hebben 75 eur betaald. Er zijn reeds tal van eet- en drankbonnetjes aangekocht. Er is een verzekering. Er is een oorlogskas (winsten voorbije jaren). En nu wil dit heerschap bij de gewone burger komen bedelen, een beetje op het gemoed spelen en kassa kassa. |
Niemand die u tot iets dwingt.
|
Citaat:
Het rampenfonds gaat al middellen ter beschikking stellen. En je weet goed genoeg dat, indien er een steunfonds komt, de staat of de Vlaamse regering er een duit zal insteken. Deze duit komt voor een gedeelte ook uit mijn beurs. |
Citaat:
Over een steunfonds met vrijwillige giften, of over het rampenfonds? |
Citaat:
Het steunfonds is iets met "vrije giften". Het fonds zal dienen om de slachtoffers en de nabestaanden te ondersteunen. Vraag blijft, Wat met de verzekering? Wat met de gigantische winsten van de voorbije jaren? Wat met het binnengekomen geld (tickets en drankbonnen)? |
Citaat:
Als n-va'er zou je nochtans moeten weten wat geduld is. |
Citaat:
Maes Coca Cola Studio Brussel Pure fm Oxfam fairtrade |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet ook hoe zo'n steunfonds werkt. Een beetje op het gemoed van de mensen spelen en het is kassa. |
Citaat:
|
Wat is de uiteindelijke bedoeling van een steunfonds ? Een steunfonds heeft maar zin als betrokkenen, slachtoffers en/of nabestaanden de steun ook best kunnen gebruiken.
Echter, zomaar een cadeaucheque uitdelen, om je eigen geweten te sussen, vind ik gewoonweg degoutant. |
Weeral iets om niets aan te geven.
|
Citaat:
We laten die nabestaanden toch ook verrekken nietwaar. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kot zou hier te klein geweest voor alle solidariteitsacties... Volgens mij is het gewoon het kleurtje van de organisator dat stoort. |
Citaat:
Wat valt er hier herop te bouwen? Het gaat om wat uitkeringen en ticketjes - big deal. |
Citaat:
Het Leger des Heils doe ik al. Dierenartsen zonder Grenzen is een mogelijkheid. |
Stel dat er 100.000 euro wordt verzameld in dat steunfonds. Dan krijgt elke nabestaande van de dodelijke slachtoffers ongeveer 20.000 euro. WTF ?
Lijkt wel een schuldafkoop van Chokri. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be