![]() |
Spreuken uit de nieuwe Bijbel.
In de naam van de Vader en de Zoon en de heilige microwezentjes...:angel:
|
Psalm 74 over de psychomechanica:
De zee is niet nat genoeg Verwende kind'ren Niets weten over alles Sterke woordenwinden Haren in de war Of zijn het slechts gedachten Alle hoofden op een rij Elk om beurt eens lachen Blij zijn doet geen pijn Onwelwillendheid dan maar Boeken vol met krabbels En een stoffige sitaar Hoor de morgen fluiten Het licht verstoort de rust En steeds die trouwe schaduw Het vuur dat water blust Grote ogen, scheel verstand Kwijlend over vormen Oorzaak gevolg en het verband In twee gekapte wormen Verdronken en verbrand Vervormde spiegels Overal wijsheid Gespiegelde vormen Nergens waarheid Overal jagers Overal gevaar Kunstzinnige moordenaars Het is ook maar normaal Meer is meer Weg is weg Nog een keer Dikke pech Blijven lachen Blijven gaan Nog een keer Blijven staan Hier komt een mens Vastgeketend aan zichzelf Nu nog leren liegen En alles gaat vanzelf |
Citaat:
Geheiligd zij uw naam. Uw rijk kome. Uw wil geschiede op aarde als in de hemel. Geef ons heden ons dagelijkse post. En vergeef onze reacties, gelijk ook wij vergeven aan onze Harrie Christus.:-) |
Houdt uw ouders en de microwezentjes in ere.
|
Citaat:
Bovenal bemin één( Harrie.) God. Zweer niet ijdel, vloek noch spot. Heilig steeds de dag des Heren. Vader, moeder zult gij eren. Dood niet, geef geen ergernis. Doe niet wat onkuisheid is. Vlucht het stelen en bedriegen ook de achterklap en 't liegen Wees steeds kuis in uw gemoed. Begeer nooit iemands goed. 8-)8-) |
Citaat:
Straks inleveren bij de hemelpoort in de microkosmos bij de microwezentjes. :angel: |
Citaat:
De eerste voor de zondeval en de tweede voor het eeuwige leven. Ook hier zijn zeker 12 bonuspunten op zijn plaats: inleveren in de hemel der microwezentjes. :angel: |
Citaat:
Straks steekt ie Hem nog naar de kroon en gaat voor naar het eeuwige hemelrijk. Niemand kan heiliger wezen dan Trixie. 24 bonuspunten zijn hier slechts een kleinigheid als opstapje naar de hogere zaligheid. Ja: zulke zalige spreuken komen ook zeker in mijn nieuwe bijbel te staan. Zie straks bij spreuken op mijn website. :angel: |
En de drie-enige God Adonai Elohim-Jahweh-Allah zeide: "Het is prachtig wat ik gewrocht heb, nochtans ontbreekt er een kleinigheid en dat zijn de microwezentjes en Mijn enige Zoon harrie-God-Christus moet er ook nog bij. Zo zit het allemaal hartstikke goed in elkaar".
:angel: |
Citaat:
Amai, ik ben echt vereerd. Kan ik aan iedereen vertellen dat God himself tot mij gesproken heeft via dit forum.:-) Dank u, Heer. |
is dit niet k&k ?
|
Citaat:
|
Citaat:
:-D:-D:-D |
Citaat:
Want de hemel is in de microkosmos, ja, zelfs oneindig vele en je zult je daar zeker niet vervelen. Ook kan je zelf een microwezentjes worden als de tijd daar rijp voor is en je bereid bent je best te doen. Zij die willen leren ziet God gaarne tot zich komen. De grootste zonde is daarentegen de domheid en slechte manieren. Daar lijd de mensheid aan. |
Eer aan Harrie in den hoge
en vrede op aarde aan alle mensen die hij liefheeft. Wij loven U, wij prijzen en aanbidden U. Wij verheerlijken U en zeggen U dank voor Uw grote heerlijkheid. Heer Harrie, hemelse koning, God almachtige vader. Heer eniggeboren zoon Harrie Christus, Heer God, lamgods, zoon van de vader. Gij die wegneemt de zonden der wereld, ontferm U over ons. Gij die wegneemt de zonden der wereld, aanvaard ons gebed. Gij die zit aan de rechterhand van de vader, ontferm U over ons. Want Gij alleen zijt de Heilige, Gij alleen de Heer. Gij alleen de allerhoogste Harriechristus met de Heilige geest. In de eeuwigheid van God de vader, amen. |
Spreuk van de avond:
Mij is gegeven alle Macht en alle Kracht en alle Wijsheid en Waarheid te getuigen van de microwezentjes tot in alle eeuwigheid. Amen. |
Citaat:
En dan zeg ik tegen de Vader: "Kijk Vader, dat is nou Trixie". Hij is een groot poëet der nieuwe bijbel. :-D:-D:-D |
Citaat:
|
Citaat:
:-D:-D:-D |
Spreuk van deze morgen:
De hemel is Mijn kerk die nederdaalt op Aard'....:-D:-D:-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be