![]() |
Uitdaging aan de forum-Belgicisten: lijst alle franstalige toegevingen op
Van de Belgicisten horen we hier steeds dat België slechts kan geregeerd worden als beide zijden toegevingen doen.
Graag had ik dan ook aan hen gevraagd of zij hier dan ook de reusachtige lijst toegevingen willen opstellen die de franstaligen hebben gemaakt gedurende het bestaan van België (1830-201?). |
Citaat:
oh ja, ik beschouw me niet als 'Belgicist' dus ik ben vrijgesteld van antwoorden. |
nog een phishing draad.. ... is er hier geen reglement voor?
|
Citaat:
Ik zie hier niets dat daar ook maar in de verste verte aan doet denken. |
dat is 1 definite van phishing, de term phishing word ook in fora gebruikt, zoiets (maar niet precies hetzelfde) als trollen
trollen gebruiken die tactiek vaak: door te 'vissen' krijgt men zo gemakkelijke slachtoffers voor trollen. |
Citaat:
De vraag om franstalige toegevingen op te lijsten is een niet onredelijke vraag aan personen die bij hoog en laag beweren dat beide zijden toegevingen moeten doen. Vandaar de vraag: welke toegevingen hebben de franstaligen, over de ganse geschiedenis van België, reeds gedaan? |
Citaat:
En verder wat Karel Martel B al zei. |
Citaat:
Daarvoor heb je de Belgicisten niet nodig. |
Citaat:
Wilt hij het niet, of is hij intellectueel incapabel? |
Citaat:
Ik ben gewoon een brave burger die goed bestuur verlangt. Is dat teveel gevraagd na een stembusgang ? Al die heimelijke verzuchtingen van de vlaamsnationalisten raken me niet zo. |
Citaat:
De vraag is welke vissen de franstaligen ons ooit hebben toegeworpen. Bestaan die vissen, of zijn het louter verzinsels van de Belgicistische propaganda-afdeling? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ils nous ont vole la flandre
|
De stand na twee uur:
3 (drie) Belgicistische berichten. 0 (nul) Franstalige toegevingen over de periode 1830-2011 opgelijst. |
Citaat:
|
De stand na vier uur:
3 (drie) Belgicistische berichten. 0 (nul) Franstalige toegevingen over de periode 1830-2011 opgelijst. |
De taalwet?
|
Citaat:
Goed bestuur is mogelijk via efficiënte staatsstructuren, of via een gulden middenweg tussen beide landsdelen. Dat tweede verlangt dus zgn. "toegevingen". Wel? |
De splitsing van Leuven?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be