![]() |
Uitdaging aan de forum-Vlaams-nationalisten: lijst alle vlaams verraad op
aan de slag
|
Wallonië tweetalig, Vlaanderen tweetalig
Uitbreidingen van tweetalig gebied voor 62. Instelling faciliteitengemeentes. Alle alarmbellen, beschermingsmaatregelen Oprichting Brussels gewest |
Citaat:
Ook de rest versta ik niet als verraad. |
de uitroeiing van de waalse taal
enkel en alleen aan het vlaams denken, niet aan andere talen puur verraad |
Citaat:
Versta ik ook niets van. Het gaat vooruit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen advocaat In federale staten moet de minderheid beschermd worden. Bv in de US heeft iedere staat twee senatoren, als ik me niet vergis.Hoe klein hij ook is. Is dit verraad? |
Citaat:
Maar wat heeft dat allemaal met verraad te maken??????????????????? |
Kijk het Vlaams verraad is:
niet achter een Vrij Vlaanderen te staan, punt. |
Citaat:
En de paritaire vertegenwoordiging voor de respectievelijke staten van de VS zorgt niet voor het blokkeren van de democratische besluitvorming omdat je daar met meer dan twee staten zit en de machtsverhoudingen niet vastliggen. |
Citaat:
Bescherming van de minderheid is altijd een vermindering van de macht van de meerderheid. Californië 34 miljoen Minnesota 4 miljoen Allebei twee senatoren Misschien zijn er nog kleinere staten, ik weet het niet. Waarover klaagt ge dan met jouw grendel? Trouwens de uitdrukking "grendelgrondwet" is ook zelf-uitgevonden. Word eens wat concreter. Er is geen enkele grondwettelijke belemmering dacht ik, dat de Vlamingen hun meerderheid gebruiken in het Parlement, zolang ze het maar over een wetsvoorstel met voldoende grondwettelijke meerderheid eens raken. Corrigeer m e indien verkeerd. |
Het gejank en gejammer van de vlaamsnationalisten neemt stilaan karikatuurachtige proporties aan. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zou u het probleem oplossen dat etnische minderheden, in situaties waarin een simpele meerderheid alles beslist, niet altijd aan het kortste eind trekken? |
Vlaams verraad
CD&V, VLD, SPA, GROEN! |
Citaat:
De Vlamingen kunnen in theorie hun meerderheid gebruiken, (wanneer er geen 2/3de meerderheid vereist) maar het dossier BHV toont aan dat ook dit zo goed als onmogelijk is door het bestaan van het belangenconflict en de alarmbelprocedure. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be