![]() |
Applaus voor justitie !!! ...Not
Citaat:
Alleen in Belgie mogelijk :rofl::rofl::rofl: |
aangezien er toch geen straf op staat, wat schuift dat zo een 15kg naar hier smokkelen?
|
Citaat:
|
De straatwaarde zou zo'n 700.000 euro geweest zijn, aldus de GvA.
mvg. Sint Ignacius |
Zwijg, werk en betaal maar op tijd uw belastingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Triest.
|
Citaat:
en een beetje nederigheid, met uw lokaal taaltje, zou ook wel mogen. |
Citaat:
-ze hadden een retourticket, dus ze zijn terug weg vanwaar ze komen, alwaar ze wel zullen opgewacht worden en verantwoording zullen moeten afleggen. Zó gemakkelijk zullen ze er nu ook niet van tussenuit komen. Trouwens de gevangenissen hier zitten overvol. -Wij hebben geen nodeloze (gerechts- ed)kosten meer aan die lui, weg is weg. |
De Openbare Aanklager Boyen op het proces Ronald Janssen :
De terbeschikkingstelling van de regering voor Janssen kon Boyen niet vorderen, ondanks het feit dat hij schuldig is aan foltering en verkrachting, en dus officieel een seksueel delinquent is. "Dat ligt me zwaar op het hart. Het was mijn bedoeling de terbeschikkingstelling te vragen, maar het kan niet, want de uitvoeringsbesluiten van de nieuwe wet van 2007 zijn er nog niet. Janssen kan dan naar Cassatie stappen, waardoor het proces kan worden overgedaan. Ik vind dat verschrikkelijk. En dat gun ik hem niet", aldus Boyen. Het molens van Justitie draaien traag. MAAR DIE VAN DE POLITIEKERS DUS NOG TRAGER ! |
Het Nieuwsblad/De Standaard :
Citaat:
Joeng joeng joeng .... |
Drugs moeten gelegaliseerd worden.
Dan zijn we af van die horden koeriers en dealers en volle gevangenissen Dat kunnen we allemaal als de pest missen |
Citaat:
|
Ik zal nooit vergeten welke bulderlach ontstond, toen de tsjevenvoorzitster Thyssen M., op televisie orakelde "Justitie werkt".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be