![]() |
I think they're crazy, but I want to know what they are all about
Het gaat over de Tea-Party, hun standpunten, hun belang, hun gedrag.
Hun sterktes, hun zwaktes, hun mogelijkheden. Ze zullen een belangrijke factor zijn in de komende Presidentsverkiezingen en in het beletten van een tweede ambtstermijn. Daarom wil ik er alles over weten. Zo zegt men, dat het pure Theocraten zijn. Ze willen ook 10% belastingen en niet meer. Afbouw van Obama-care. Eigenlijk moet de Staat alleen voor veiligheid zorgen. Kortom: leuke dingen voor de mensen. Voor de rijke mensen. |
Michelle Bachmann met haar verkiezingsbelofte van 2$ per gallon voor benzine is alvast een topper. :)
http://www.youtube.com/watch?v=mYRfjKq2Ydg |
Citaat:
Ja en hoe gaat ze dat waarmaken? Door de belastingen te verlagen tot 10%? |
Citaat:
|
Citaat:
Lees dit even (W.P.): Citaat:
|
Citaat:
Het is echt wel wat minder simplistisch dan hier meestal in de media wordt voorgesteld. |
Citaat:
|
Dat dit type politicus op zich al op kan komen voor de kandidatuur van het presidentschap spreekt boekdelen voor de VS als maatschappij en samenleving.
Een volk dat ingaat op dergelijke pertinente leugens en holle frasen is erger dan Duitsland in de tijd van Hitler. Ik denk dat dit alles slaat wat maar op logica lijkt. |
Ze zijn stapelgek.
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik de interessantste figuren daar Ron Paul (de intellectual godfather) en zijn zoon Rand Paul. De rest ken ik niet of zijn zeikers (type Bachmann) die er gewoon zijn om stemmen af te troggelen van de echte vrijheidsstrijders.
|
O met Ron Paul kan je leven - een van de weinigen met een ' moral backbone ' een een deugdelijk tekst.
Bachmann c.s. behoort tot de lichting politiek fraudeurs. Argumenten waarvoor een marktkoopman zich nog zou schamen. Categorie wegens gebrek aan gewicht omhoog gevallen. |
Citaat:
Verre van allemaal zijn sowieso voor 'minder overheid'. |
Citaat:
|
Een vrouw met VMBO teksten die eerder de kwalificatie verminderd toerekeningsvatbaar verdienen zou ik toch niet graag in het Witte Huis zien.
|
Ik neem aan dat ze de federale sociale zekerheid, zoals een door de staat geregelde ziekteverzekering ook als een PONZI-schema zien, zoaLS DE Texaanse presidentskandidaat Perry...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be