![]() |
CD&V kopstuk stopt...
Eentje dat de bui mssn al ziet hangen?? Onenigheid? of gewoon de politiek beu?
Zal serieuze aderlating zijn voor de Tsjeven... Bron: http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20110823_125 8O |
het is pas geleidelijk dat ze haar nieuwe job zal beginnen. Kortom: er komt een regering en zij zal er niet meer inzitten, of de onderhandelingen mislukken en ze zal bij de volgende verkiezingen niet meer opkomen
|
Als er een regering komt en zij verkiest om uit de politiek te stappen, dan zal er toch een haar in de boter zitten niet? Ze zal opgeofferd worden zekersssst...?
|
Met haar achtergrond geloof ik gewoon haar motivatie - wat ze krijgt is een "betere" job volgens haar capaciteiten. Ze had overigens ook een steile carrière binnen de vakbond kunnen maken.
|
Was minister zijn voor haar niet iets te hoog gegrepen? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
die duizend maal beter op de hoogte zijn van wat er aan de hand is dan hij of zijzelf. De eerste maanden heeft een minister alle tijd nodig om de lopende dossiers te verzoenen met het nieuwe regeerakkoord en de desiderata van zijn eigen partij.. Een helse job, die je heus na een 12tal jaar meer dan beu zal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als Vervotte de handdoek gooit, ziet ze de bui hangen.
|
Citaat:
Nu ja, ze zal toch sowieso voor eeuwig beschadigde waar en de bottom-bitch van Yves blijven. De ranzige geur van zijn aftertsjeef krijgt ze nooit meer uit haar truttenpruik, laat staan de wansmakelijke visuele trauma's die op d'r netvlies gebrand werden. De venerologische cadeautjes die Yves meebracht van z'n omzwervingen in harems overal ten lande, zullen een quasi permanente getuige zijn van haar zedeloos opportunisme. |
Zij zal niet de eerste zijn die de bui al ziet hangen, volgens mij wordt het de komende maanden een grote leegloop binnen de partij.
Misschien dan eens 5 minuten stilstaan om zich af te vragen waarom? |
Ik denk dat zij een stemmenkanon was.
De tsjeven zullen dit gewaar worden. Hier zijn een paar tsjeven uit de provincie Antwerpen, en volgens mij zitten daar geen 'beloftes' in. Marc Van Peel Philip Heylen Nahima Lanjri Sonja Becq Jef Van den Bergh Liesbeth Valentina Van der Auwera Kathleen Helsen Ward Kennes Dirk de Kort Tinne Rombouts Katrien Schryvers Griet Smaers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tja, als je in de politiek gaat, omdat je ambitie is om iets te doen voor de mensen, dan kun je de dag van vandaag beter stoppen, en echt in een branche gaan waar je effectief iets voor de mensen kan doen.
Politiek is een bedrijf geworden, waar je onder het mom van "eigen volk eerst" dichte en verre buren naar beneden moet duwen, en waar je moet inspelen op de laagst instincten van dommekloten, die denken dat zij beter zullen worden door wat ze anderen proberen te onthouden. Ik kan die dame alleen maar veel voldoening wensen in haar nieuwe job. Ps ik wens me expliciet te distancieren van de vulgaire praat die in deze topic neergescreven wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Graag uw advies, hoe ik iemand benoem, die denkt dat hij in een staatsbestel beter zal worden doordat de uitkeringen van anderen verminderd gaan worden ten gunste van de winsten van bedrijven bij hem ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be